Aprèn i Emprèn Fundació Prevent

Acadèmia Aprèn i Emprèn: Aula d'emprenedors amb discapacitat

La Fundació Occident, juntament amb la Fundació Prevent, desenvolupa el programa Acadèmia Aprèn i Emprèn, una iniciativa que uneix formació i mentoria dirigida a emprenedors amb discapacitat que tenen al pensament un projecte o que ja està en una fase inicial.

Durant més de setanta hores, dividides entre formació acadèmica i formació transversal en forma de tallers i conferències, els participants en aquest programa aprenen estratègia, claus de l'emprenedoria, màrqueting, finances, aspectes legals i normatius o gestió de persones, entre altres àrees, de la mà dels millors docents de l'escola de negocis ESADE.

Però el verdader valor afegit que ofereix l'Acadèmia d'emprenedors als que volen endinsar-se en el món de la iniciativa empresarial és la mentoria especialitzada que s'ofereix tant durant la formació com en la posada en marxa o consolidació de la iniciativa empresarial.

A més, el programa compta amb un espai de networking que contribueix a fomentar la relació entre l'àmbit acadèmic, l'empresarial i la resta d'emprenedors, amb el que s'ofereixen més oportunitats innovadores i sostenibles per al desenvolupament econòmic i social.