Concert Jaeden Izki Durko

Concerts de Jaeden Izik-Durkoa Tenerife

Jaeden Izik-Durko, pianista i guanyador de la 67. ª edició del Concurs Internacional Maria Canals, oferirà un concert a Tenerife el 7 de juny.

Jaeden Izik-Durko, pianista canadenc nascut a Salmon Arm (Colúmbia Britànica) ha estat reconegut pel públic, directors i compositors pel seu excepcional poder comunicatiu musical i la reflexió de les seves interpretacions.

El 2017, per commemorar el sesquicentenari del Canadà, Jaeden va presentar el seu reeixit recital en solitari d'obres escrites exclusivament per compositors canadencs. La seva interpretació del Concert per a piano romàntic d'Ernst Schneider amb l'Orquestra Simfònica d'Okanagan es va enregistrar en directe el 2019 per a la seva publicació en un CD de concerts canadencs. Com a destinatari del premi Sylva Gelber Music Foundation 2020, Jaeden agraeix el suport de la Sylva Gelber Music Foundation i del Consell de les Arts del Canadà.

A més dels seus èxits com a pianista, també ha obtingut:

- Gran Premi del Concurs Nacional de la Federació de Festivals de Música del Canadà.

- Tercer Premi del Concurs de Beques Gina Bachauer de Juilliard

- Premi de Sonata Clàssica Peter Takács al Concurs Internacional de Piano Hilton Head

- Concurs Internacional de Piano Cochran