Acaba amb èxit la 2a Edició del Xpress Padel Cup

El passat dissabte al Cercle Sabadellès es va celebrar per segona vegada, el torneig formatiu de pàdel de Fundació Jesús Serra, Xpress Padel Cup. Un torneig que va sorgir l’any passat amb el compromís de fomentar els valors esportius en una disciplina en auge com és el pàdel, que ve amb l’aval de l’èxit consolidat del seu “projecte germà”: Xpress Tennis Cup.

La competició, es va crear amb la voluntat de fomentar el pàdel base seguint el conegut format innovador de partits xpress, on els jugadors disputen matxs de 20 minuts, després dels quals se suma el nombre total de jocs guanyats per cada equip.

La cita esportiva, que també va passar per terres madrilenyes a l’abril, va comptar en aquesta ocasió amb més de 90 jugadors que es van dividir en tres categories, Sub 12 mixt, Sub 14 femení i Sub 14 masculí, i que van oferir grans duels amb un nivell de joc sorprenent.

Els clubs participants que hi van anar des de diverses localitats de Catalunya van ser: CT La Salut, Cercle Sabadellès, Pàdel Delfos, Espronceda Team, CTP Olesa, CT Baix Empordà i CSP Cunit.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories.

Categoria Sub-12 Mixta

Guanyador: CTP Olesa

Finalista: CSP Cunit

Categoria Sub-14 Femení

Guanyador: Espronceda Team Girls

Finalista: Cercle Sabadellès

Categoria Sub-14 Masculí

Guanyador: CSP Cunit

Finalista: CTP Olesa

En nom de la Fundació Jesús Serra, agraïm tant als col·laboradors com al Cercle Sabadellès i als clubs participants la seva predisposició i confiança en el torneig, gràcies a ells és possible continuar amb el creixement dels nostres projectes esportius i seguir fomentat l’esport base.

Ens veiem a la 3a edició de Xpress Padel Cup!