MicrosoftTeams-image (1)

Normativa Xpress Padel Cup

1. Objectius i introducció

– Xpress Padel Cup és un projecte esportiu de la Fundació Occident.
–Es tracta d’un format innovador ja utilitzat en el nostre torneig de Tenis, competint per equips amb partits xpress de 20 minuts.
– L’objectiu d’aquest campionat és reforçar els valors de l’esport, l’esforç personal, el treball en equip i la solidaritat entre els participants.
– Va dirigit a empleats i mediadors de GCO que competiran per parelles en una primera fase classificagtoria de grups i rondes finals.

-El campionat comptarà amb un torneig en Madrid, Getxo (Bilbao) i San Cugat (Barcelona).

– Els guanyadors i finalistes de cadascuna de les categories seran premiats al final de l’esdeveniment.

2. Format

El torneig es durà a terme en dues jornades de cap de setmana (dissabte i diumenge) on participaran 15 parelles de nivell principiant, dissabte, i 15 parelles de nivell mitjà-avançat, diumenge.

Les 15 parelles que juguin cada dia seran formades a l’atzar independentment del gènere o l’edat.

El format de joc serà una primera fase de grups on es classificaran les 3 primeres, 3 segones i 2 millors terceres parelles de cadascun dels tres grups que hi hagi. Quedaran de tal manera 8 parelles que jugaran ronda de quarts, semifinal i final del torneig.

Format de joc:
Pista: Pàdel (mides estàndard: 10x20m)
Xarxa: alçada al punt central de la xarxa 0.88m.
Pilota: normals
Durada partits: 20 minuts.

Servei:

– Els serveis s’hauran de fer per baix (posant la pilota en joc).
Servirà sempre l’equip que guanyi el punt anterior. Després de cada joc, trauran els jugadors que no ho van fer a l’anterior joc i es canviarà de costat de pista.

Cada partit tindrà una durada de 20 minuts. Totes les parelles jugaran un mínim de 4 partits (80 minuts).

Es jugarà amb el sistema de joc de tiebreak de 7 punts. En cas que hi hagi empat a 6, hi haurà un punt d’or.

Es jugaran tants tiebreaks com temps en els 20 minuts de partit.

3. Puntuació

– Jocs amb punt d’or.
– Es disputaran el nombre de jocs que siguin possibles en els 20 minuts de durada del partit.
– Quan falti un minut per a la conclusió del partit, els responsables del torneig informaran amb un avís sonor (pit) la disputa dels dos últims punts del partit.
– Els partits guanyats per incompareixença o falta de jugadors es consideraran guanyats pel resultat de 7-0.

4. Guanyadors

La parella vencedora serà la que hagi guanyat més jocs o tiebreaks (finalitzats) al partit disputat.

En cas d’empat entre parellas, guanyarà la parella que hagi guanyat més punts (també computant punts de jocs no finalitzats). Si encara persisteix l’empat, es disputarà un joc extra de desempat.

Fase round robin

Dividits en grups, els equips jugaran fase round robin (tots contra tots).

Fase final

Després de disputar la fase round robin, passaran a la fase final les 3 primeres parelles, les 3 segones millors parelles i 2 millors terceres parelles dels tres grups.

També es jugaran partits per tercer i quart lloc. En cas que hi hagi alguna variació al global dels equips inscrits, el format s’adaptarà segons criteris de l’organització.

En el cas que hi hagi alguna variació en el global dels equips inscrits, el format s’adaptarà segons criteris de l’organització.

5. Inscripcions

– Les inscripcions es poden fer exclusivament mitjançant el formulari que facilita l’organització.

– L’organització establirà un termini d’inscripció.
– Qualsevol inscripció efectuada fora d’aquest termini no té garantida la seva participació el torneig.
– No és obligatòria la llicència federativa.

6. Casos concrets

Qualsevol altra situació que es pugui donar durant el campionat i que no estigui reflectida en el reglament serà estudiada pel jutge àrbitre o la comissió esportiva si aquesta és part implicada.

Disposicions Finals

Con la inscripción y / o participación en esta actividad, todos los participantes conocen y aceptan la presente normativa, así como quedan informados de lo siguiente:

El responsable del tratamiento es la FUNDACIÓN OCCIDENT, con N.I.F G-61.559.076 y domicilio social en la Avenida Alcalde Barnils, nº 63 de 08174 Sant Cugat del Vallès (Barcelona), inscrita en el Registro de Fundaciones con el nº 355.

A través de la cumplimentación del formulario inscripción prestan su consentimiento expreso para el tratamiento de los datos personales relativos a su imagen y/o voz captados por la FUNDACIÓN OCCIDENT, así como, en su caso, su consentimiento explícito para el tratamiento de los datos personales de salud, que se muestren en las imágenes captadas en el transcurso de la actividad organizada por ésta con la finalidad de ser divulgadas en su página web, redes sociales, plataformas y revista.

La autorización para la cesión de los derechos de imagen incluye todos los derechos de reproducción, transformación, distribución y comunicación pública de la grabación o imágenes captadas. Se le advierte que la publicación de las imágenes y/o voz implica la comunicación de dichos datos a terceros.

La base legal del tratamiento es la obtención del consentimiento del interesado, por lo que Ud. consiente de forma expresa y explícita a través de la marcación de la casilla correspondiente en este documento, rubricado con su firma, el tratamiento de sus datos, que incluyen su imagen y/o voz, así como los de su hijo, hija o menor o incapacitado a su cargo y, en su caso, datos de salud. El interesado tendrá derecho a retirar su consentimiento en cualquier momento. La retirada del consentimiento no afectará a la licitud del tratamiento basada en el consentimiento previo a su retirada.

Sólo se tratarán los datos para los fines que se han informado y obtenido su consentimiento y no se aplicarán o utilizarán con distinto fin, ni se comunicarán a terceros, salvo obligación legal. Los datos personales se conservarán mientras sea necesario para el cumplimiento de su finalidad, aunque se podrán conservar, debidamente bloqueados, en tanto pudieran derivarse responsabilidades de su relación o que le resulte de aplicación alguna excepción legal.

En cualquier momento puede ejercer los derechos de acceso, rectificación, supresión y oposición, limitar el tratamiento de sus datos, o ejercer el derecho a la portabilidad de éstos. Todo ello, mediante escrito, dirigido a la dirección de correo electrónico dpo@gco.com o a la dirección postal de la FUNDACIÓN OCCIDENT indicada con anterioridad. En caso de disconformidad con el tratamiento, también tiene derecho a presentar una reclamación ante la Agencia Española de Protección de Datos (www.aepd.es).