Xpress Padel Cup – El campionat de pàdel per a empleats i mediadors Fundació Occident

La Fundació Occident, del GCO, i Wilson posen en marxa la 3a edició del Xpress Padel Cup. Es tracta d’un campionat de pàdel  del qual és impulsar la pràctica d’aquest esport entre els empleats i mediadors de GCO, prioritzant els valors i la diversió per sobre de la competició.

El torneig estarà present a tres localitzacions a nivell nacional: Madrid, Bilbao y Catalunya.

¿En què consisteix Xpress Padel Cup?

Xpress Padel Cup és el projecte esportiu impulsat per la Fundació Occident del GCO. La Xpress Padel Cup es va crear amb la voluntat de fomentar el pàdel base amb una gran festa i un format innovador.

CS6_Papel

Format

Xpress Padel Cup se celebra en una prova que reunirà a participants de la Comunitat de Catalunya, País Basc i la Comunitat de Madrid.

CS5_Megafono

Participació

Creat amb la voluntat de fomentar el pàdel base, el torneig està obert a tots els empleats i mediadors de GCO què hi vulgui participar.

Les inscripcions són gratuïtes, i es poden realitzar a través del següent link: inscripció online.

¡Les places són molt limitades!

CS1_Ganadores

Premis

Els participants rebran un complet welcome pack amb molts productes.

Els equips finalistes i guanyadors rebran material de la marca Wilson.

Després de la desfilada final, també hi haurà sorteig d’obsequis i material esportiu entre els participants.

Dates i seus 3a edició del campionat de pàdel per a empleats i mediadors

Torneig de Madrid

Data i lloc: 08/06/2024 i 09/06/2024 – Ciudad de la Raqueta

Horari: de 09h a 14h

Torneig de Bilbao

Data i lloc: 15/06/2024 i 16/06/2024 – Real Club Jolaseta

Horari:de 09h a 14h

Torneig de Catalunya

Data i lloc: 29/06/2024 i 30/06/2024 – Occident-Club Social

Horari:de 09h a 14h

Més informació sobre el torneig de pàdel

CS1_Libro 1

Tot el que necessites saber sobre l’edició d’enguany.

CS7_Solidaridad

Al Xpress Padel Cup podràs descobrir i ajudar a una gran iniciativa lligada al pàdel

CS5_Inscripcion

Inscripció