solidaritat

Solidaritat

El Xpress Tennis Cup estarà present l’associació benèfica Tennis Aid. Va néixer el 2014 amb la finalitat d’aportar equipament esportiu i brindar assistència tècnica a entrenadors que promouen el tennis en zones desfavorides del món. Els seus fundadors, Martín Roca i Abel Rincón, estan molt lligats al món del tennis ja que tots dos són entrenadors.

Actualment, compten amb projectes a Cambodja, Uganda.

En totes les seus del Xpress Tennis Cup estaran presents i els assistents podran portar el material esportiu que no facin servir i dipositar-lo a les caixes de Tennis Aid.

A més, des de l’organització us animem a col·laborar amb Tennis Aid, passant pel seu estand que estarà ubicat al village i adquirir material com samarretes, polseres en benefici a les iniciatives de l’associació benèfica.