El torneig Xpress Tennis Cup arriba a Catalunya, a la Comunitat de Madrid i a la Comunitat Valenciana

La Fundació Jesús Serra organitza la 3a edició de l’Xpress Tennis Cup, que arriba ara a la Comunitat de Madrid i la Comunitat Valenciana
Atès l’èxit de les edicions anteriors, la Fundació del Grup Catalana Occident ha ampliat aquesta competició destinada a fomentar el tenis entre els més petits.

La Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i la marca d’equipament esportiu Wilson han posat en marxa la 3a edició de l’Xpress Tennis Cup, un projecte esportiu que té com a objectiu impulsar el tenis de base. En concret, el campionat s’adreça a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys que formin part d’un club de tenis.

Com a novetat, aquest any el torneig tindrà un total de tres circuits diferenciats -Catalunya, Comunitat de Madrid i Comunitat Valenciana-, en què nens i nenes representaran per equips els seus clubs respectius en l’innovador format de partits de 20 minuts. Està previst que en aquesta edició hi participin més de 2.500 jugadors i 270 equips de clubs de tenis de les tres comunitats autònomes.

Del març al juny

L’Xpress Tennis Cup se celebrarà entre els mesos de març i juny. Els equips guanyadors de cada fase provincial de les diferents categories (sub-10 i sub-12, tant femenina com masculina) participaran en la gran final, que tindrà lloc a la capital de cada comunitat autònoma: Cercle Sabadellès (Barcelona), Complejo Deportivo RACE (Madrid) i Club Espanyol de Tennis (València).

A més, al voltant del torneig es duran a terme activitats amb l’objectiu de fomentar els valors de l’esport, el treball en equip i la solidaritat entre els més joves. Els participants també podran gaudir de l’exhibició de tennis en cadira de rodes dels millors jugadors del país.

Les inscripcions són gratuïtes i els equips finalistes i guanyadors de les fases provincials i de la gran final de cada comunitat rebran material esportiu Wilson.

Xpress Tennis Cup – Comunitat Valenciana
I Fase provincial: Juan Carlos Ferrero – Equelite Sport Academy  (Alacant) – 30 de març
II  Fase provincial: Club Tennis Castelló (Castelló) – 27 d’abril
III Fase provincial: Club Espanyol de Tenis  (València) – 11 de maig
Gran final Comunitat Valenciana: Club Espanyol de Tenis (València) – 12 de maig

Xpress Tennis Cup – Catalunya
I Fase provincial: Club Tennis Llafranc (Girona) – 6 d’abril
II  Fase provincial: Club Natació Lleida (Lleida) – 4 de maig
III Fase provincial: Club Tennis Tarragona (Tarragona)- 25 de maig
IV Fase provincial: Cercle Sabadellès (Barcelona) – 15 de juny
Gran final Catalunya: Cercle Sabadellès (Barcelona) – 16 de juny

Xpress Tennis Cup – Comunitat de Madrid
Fase provincial: Complejo Deportivo RACE (Madrid) – 22 de juny
Gran final Comunitat de Madrid: Complejo Deportivo RACE (Madrid) – 23 de juny

Vols recordar com ens ho vam passar en la 2a edició?

Reviu tots els moments de l’Xpress Tennis Cup 2018
Galeria »