Aterra la 2ª Edició de Xpress Padel Cup en Madrid

Dissabte passat a Ciutat de la Raqueta es va organitzar per primera vegada a la Comunitat de Madrid la Xpress Padel Cup, un projecte esportiu impulsat per la Fundació Jesús Serra que sorgeix després de l’èxit de la primera edició a Catalunya, i l’imparable creixement d’aquesta modalitat esportiva en els darrers anys.

El torneig, igual que ja va passar amb el de tennis, es va crear amb la voluntat de fomentar el pàdel base seguint el conegut format innovador de partits xpress, on els jugadors disputen partits de 20 minuts, després dels quals se suma el nombre total de jocs guanyats per cada equip.

La jornada va comptar amb més de 60 jugadors que es van dividir en dues categories, Sub 12 en modalitat mixta i Sub 14 en modalitat masculina. Els enfrontaments van destacar pel gran nivell entre les parelles, però sobretot per la diversió i la implicació dels petits esportistes, que ni amb les inclemències del temps es van veure afectades.

Els clubs participants, que van acudir des de diverses localitzacions de la geografia madrilenya, van ser el CTP Vila de Leganés, CTP Tres Cants, CT Guisando, Padel Club Usera i el Club de Pàdel Fuenlabrada.

Quadre d’honor
Tots els guanyadors, guanyadores i finalistes de les diferents categories:

Categoria Sub-12 Mixta

Guanyador: CTP Villa de Leganés
Finalista: Pàdel Club Usera

Categoria Sub-14 Masculina

Guanyador: Club de Pàdel Fuenlabrada “B”
Finalista: CTP Villa de Leganés

En nom de la Fundació Jesús Serra ens agradaria agrair tant als col·laboradors com a Ciutat de la Raqueta i als clubs participants, la seva predisposició i confiança per a l’organització d’aquesta primera edició a la Comunitat de Madrid, gràcies a ells seguim consolidant els nostres projectes esportius i fomentat l’esport base i els valors que l’envolten.

Ens veiem a la següent edició de Xpress Padel Cup!