Campions de la Xpress Tennis Cup disputada a la Ferrero Tennis Academy

Aquest cap de setmana Equelite JC Ferrero Sport Academy s’ha vestit de vermell perquè més de 240 nens gaudeixin de la Xpress Tennis Cup. L’acadèmia, que ha format grans tennistes com Carlos Alcaráz, ha albergat el torneig de tennis base impulsat per Fundació Occident, que prioritza la formació dels joves tennistes al davant l’àmbit més competitiu.

En aquesta edició els participants han pogut gaudir de la reforma recent de l’Equelit JC Ferrero Sport Academy, celebrant-se el torneig en quatre de les seves noves pistes. Sent un incentiu per continuar difonent i fer créixer el tennis entre els més petits. Aquesta iniciativa representa un compromís continu per promoure i fomentar el tennis entre les generacions més joves, contribuint així al seu creixement. Com a punt a destacar, en aquesta jornada s’ha tornat a assolir rècord de participació amb 246 inscrits, superant els 185 de Castelló.

Aquesta xifra és possible gràcies a tots els clubs que any rere any tornen a la Xpress Tennis Cup i tots els nous que s’han sumat a aquesta edició.

Amb aquestes xifres, s’han reflectit els valors del torneig, en què predomina la companyonia i el treball en equip. Tant és així, que molts clubs s’han fusionat amb altres equips per poder participar en aquesta edició.

Quadre d’honor

Sub-10 Femení

Campió: CAM Villenense B

Subcampió: Club de Campo Elche A

Sub-10 Masculí

Campió: CAM Villenense

Subcampió: CT Petrer

Sub-12 Femení

Campió: Club de Campo Elche

Subcampió: CAM Villenense

Sub-12 Masculí

Campió: Yecla CT

Subcampió: Equelite A

El 28 d’abril els campions i subcampions de cada categoria disputaran la gran final de la Comunitat Valenciana juntament amb els equips que es van classificar a Castelló i els que es classifiquin a València.

Aneu preparant les raquetes, us esperem el dissabte a la fase provincial de València i el diumenge a la gran final de València al Club Español de Tenis