Campions de la Xpress Tennis Cup disputat al Club Tennis Llafranc, de Girona

Les instal·lacions del Club Tennis Llafranc han albergat la fase provincial de Girona de la Xpress Tennis Cup aquest passat 11 de maig. El torneig de tennis base impulsat per la Fundació Occident, l’objectiu del qual és potenciar els valors de l’esport a través del tennis.

Iniciar la fase autonòmica de Catalunya a les instal·lacions del Club Tennis Llafranc és tot un honor per al Circuit, ja que aquest club, referent de la província gironina, va veure néixer el torneig que aquest any compleix la vuitena edició. Jesús Serra Santamans, fundador de GCO, va idear amb dos amics el projecte del Club Tennis Llafranc del qual va ser el seu primer president.

Els 7 clubs participants han gaudit d’una jornada on el bon temps ha estat protagonista. Paral·lelament als partits han pogut fer un gran nombre d’activitats com jugar amb els turnballs, provar la seva sort a la ruleta Wilson o personalitzar les raquetes amb el pinta cordes.

En finalitzar els partits s’ha realitzat el lliurament de premis on els guanyadors i els finalistes han rebut el seu trofeu i lot de productes, i s’ha realitzat el sorteig de productes Wilson, marca col·laboradora del torneig.

Quadre d`honor

Sub-10 Femení
Guanyador: CT Girona
Finalista: CT Llafranc

Sub-10 Masculí
Guanyador: CT Olot
Finalista: CT Girona

Sub-12 Femení
Guanyador: Topten Tennis Academy A
Finalista: Topten Tennis Academy B

Sub-12 Masculí
Guanyador: Topten Tennis Academy
Finalista: CT Baix Empordà- L`Estartit

Minitenis
Format no competitiu

Els equips guanyadors i finalistes de totes les categories ja tenen el seu pas per a la Gran Final de Catalunya que se celebrarà el 26 de maig al Cercle Sabadellès. On competiran juntament amb els classificats de Lleida, Tarragona i Barcelona.