Campions del Xpress Tennis Cup disputat a Ciudad de la Raqueta

El cap de setmana passat es va dur a terme a Ciudad de la Raqueta la primera fase del circuit Xpress Tennis Cup. En aquesta vuitena edició, més de 250 nens i nenes, amb edats compreses entre els 5 i els 12 anys, van compartir dues jornades plenes d`esport, camaraderia i entreteniment.

L’atractiu format de partits xpress de 20 minuts per equips, únic circuit d’aquestes característiques a Espanya, en què els jugadors s’alternen a cada punt, promou el joc col·lectiu, un dels fonaments del torneig. Els participants més joves van participar en la categoria no competitiva de minitennis, on van experimentar de primera mà els valors de l’esport, juntament amb l’emoció de participar en un torneig. Com que no es tracta d’una competició pel primer lloc, tots els participants van rebre la seva medalla i es van sortejar productes de Wilson, el principal col·laborador del torneig.

Les categories sub10 i sub12, tant femenines com masculines, van protagonitzar trobades molt emocionants, reflectint la cohesió i el gran treball en equip de cadascun dels 31 equips participants. En acabar, es va dur a terme el lliurament de premis, on els campions i subcampions de cada categoria van rebre un trofeu i un lot de productes Wilson.

Quadre d’honor dissabte

Categoria Sub-12 Masculí

Campió: CTP Alcobendas

Subcampió: Caralocio

Durant les dues jornades, es van realitzar nombrosos tallers i activitats, com el pinta-cordes, tennis amb raquetes gegants, fotomató interactiu amb intel·ligència artificial o la ruleta Wilson.

A més, tots els participants van tenir també l’oportunitat de fer una activitat juntament amb Raúl Fuentes, un professional de blind tennis que actualment es troba entre els cinc millors del món, brindant-los així una experiència personal amb aquesta disciplina.

La propera parada del circuit tindrà lloc el 13 d’abril a la Plana Sport Castelló, marcant l’inici de la fase provincial de la Comunitat Valenciana. Moltes gràcies a tots els participants, ens veiem a la propera edició!