Cap de setmana de festa del tennis base a Madrid

El diumenge 24 d’abril es va disputar la fase provincial de l’Xpress Tennis Cup de Madrid a les instal·lacions de Ciutat de la Raqueta. La fase de dissabte va haver de traslladar-se l’endemà a causa de la pluja, per la qual cosa a la jornada dominical es van jugar ambdues fases de forma conjunta.

Més de 130 joves esportistes van poder gaudir del tennis, representant els seus respectius clubs i competint contra altres de La Comunitat de Madrid, Castella i Lleó en el que va ser una festa de l’esport.

Fase Dissabte

La meteorologia i les condicions de les pistes no ens van permetre gaudir de la jornada de joc. La pluja intermitent va empitjorar les condicions de joc i va impedir que es poguessin disputar els matxs.

A causa d’aquesta circumstància, l’organització va decidir unir la fase de dissabte traslladant-la al diumenge perquè tots els clubs poguessin disputar el torneig amb normalitat.

Fase Diumenge

Ja a la assolellada jornada de diumenge, clubs que s’esperaven per dissabte i per aquest mateix dia van participar conjuntament a la Xpress Tennis Cup, conformant un total de 26 equips dels següents clubs: CT Alborada, Ciutat de la Raqueta, CTP Villa de Leganés, Elite Galapagar, Espai Terra Segòvia i Rozas Club.

La jornada va ser tot un èxit, els tennistes van poder representar el seu club i gaudir d’una tarda plena diversió amb els valors esportius del tennis com a teló de fons. A més, tots els petits esportistes ho van passar d’allò més bé en una Fun Zone plena d’activitats com la pista amb raquetes gegants, el tritennis, photocalls, pintacordes, prova de raquetes i fotomató.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors, guanyadores i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femenina

Guanyador: Espacio Tierra Segovia

Finalista: CTP Villa de Leganés

Categoria Sub-10 Masculí

Guanyador: Espacio Tierra Segovia

Finalista: Ciudad de la Raqueta “B”

Categoria Sub-12 Femenina

Guanyador: CTP Villa de Leganés

Finalista: Rozas Club

Categoria Sub-12 Masculí

Guanyador: CT Alborada

Finalista: Espacio Tierra Segovia

Categoria Minitenis

Format no competitiu. Tots els participants varen rebre una medalla.

Formato no competitivo. Todos los participantes recibieron una medalla.

Ens veiem aviat a l’edició del 2023!