Comença la 6a Edició de la Xpress Tennis Cup a la província de Lleida

El passat dissabte, 2 d’abril, va començar la 6a edició de la Xpress Tennis Cup al CN Lleida per disputar la primera fase provincial del circuit de Catalunya. I com altres vegades, la participació va ser tot un èxit, arribant a superar els 180 participants.

Una xifra molt a destacar, atès que la prova va haver de ser traslladada aquest cap de setmana a causa de les inclemències meteorològiques del cap de setmana previ. Una prova més que el circuit que organitza la Fundació Jesús Serra, de Grup Catalana Occident, és tot un referent tennístic a la província, i any rere any torna a reunir clubs veterans ja a la prova.

Tots els petits tennistes van poder tornar a gaudir d’una Fun Zone plena d’activitats com el tritennis, les raquetes gegants, o el pinta-cordes entre d’altres, completant així una jornada plena de diversió.

9 CLUBS I 32 EQUIPS

El CN Lleida, Tennis Mollerussa, CT Alpicat, CT Alcarràs, CT Lleida, CT Urgell, Sicoris, CT Balaguer i CT La Serreta es van donar cita a les magnífiques instal·lacions del Club Natació Lleida, un enclavament mític del circuit, amb 9 pistes a disposició del Xpress Tennis Cup. La jornada va estar marcada pel vent, que no obstant no va impedir un molt bon nivell tennístic, i l’inici de la 6a edició, on els participants com de costum van ser els protagonistes.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors , guanyadores i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femenina

Categoria Sub-10 Masculí

Categoria Sub-12 Femenina

Categoria Sub-12 Masculí

Finalista: La Serreta

Categoria Minitenis
Format no competitiu.
Tots els participants varen rebre una medalla

La competició continua i la propera parada és el pròxim 23 i 24 d’abril a les instal·lacions de la Ciudad de la Raqueta per a disputar les fases provincials de la Comunitat de Madrid.

Ens veiem a les pistes!