El Circuit de la Comunitat Valenciana, de nou un èxit per al foment del tennis base

València va albergar aquest cap de setmana passat l’última fase provincial del circuit valencià (dissabte) i la Gran Final de la Comunitat Valenciana (diumenge), que va arrencar a principis de mes amb les proves d’Alacant i Castelló.

El circuit del País Valencià ha finalitzat i, una vegada més, ha brillat l’èxit de participació i el compromís dels clubs amb la competició, a més de la predisposició i la seva actitud durant aquesta festa del tennis base. Per això, des de l’organització del Xpress Tennis Cup de la Fundació Jesús Serra, estem realment satisfets amb els resultats que any rere any s’observen en aquest territori, que ja és una cita indispensable per als participants, i sense dubte ofereix un context envejable per al foment dels valors esportius que aquest torneig projecta.

Fase provincial València

Ja a la quarta edició del circuit valencià, el Club Espanyol de Tennis va ser de nou club seu de l’esdeveniment i va posar a disposició dels petits tennistes les seves magnífiques instal·lacions per a la celebració d’un torneig que, com sempre, va oferir un gran nivell tennístic i a les pistes es va posar de manifest l’esportivitat i el joc en equip. El CT Camp Bixquert, Monestirs, CT Las Vegas, CT Puig, Sporting CT, Caxton College, GTennis Academy, i el Club Espanyol de Tennis van ser els clubs participants en una jornada acompanyada de les altes temperatures i una assistència que va superar els 200 participants.

Quadre d´Honor

Equips guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats que van obtenir una plaça per a la Gran Final de València.

Categoria Sub-10 Femení

Guanyador: Club Español de Tenis
Finalista: Sporting CT

Categoria Sub-10 Masculino
Guanyador: Sporting CT

Categoria Sub-12 Femenino
Guanyador: CT Las Vegas

Categoria Sub-12 Masculino
Guanyador: Caxton College
Finalista: CT Las Vegas

Categoria Minitenis

Format no competitiu.

Tots els participants van rebre una medalla.

Gran Final Comunitat Valenciana

El circuit de la Comunitat Valenciana va culminar diumenge en una final intrigant que va enfrontar els millors equips de cada categoria a les fases d’Alacant, Castelló i València.

Quadre d´Honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats

Categoria Sub-10 Femenino
Guanyador: CT Fair Play Benicarló

Categoria Sub-10 Masculino
Guanyador: Equelite Academy
Finalista: CT Almassora

Categoria Sub-12 Femenino
Guanyador: CT Torrevieja
Finalista: CD Solmar

Categoria Sub-12 Masculino
Guanyador: Club Español de Tenis
Finalista: CT Fair Play Benicarló

Agraïments

Des de l’organització de Xpress Tennis Cup, ens agradaria donar les gràcies als clubs, familiars i col·laboradors, així com al Club Espanyol de Tennis, per seguir confiant en la realització del torneig i fomentar el tenis base i els seus valors.

Ens veiem a la propera edició!