El Club Espanyol de Tennis ha acollit per sisè any consecutiu la Xpress Tennis Cup, el torneig de tennis base impulsat per Fundació Occident.

El torneig de tennis base per a nens i nenes entre 5 i 12 anys, Xpress Tennis Cup, ja és tot un referent a la Comunitat Valenciana, Madrid i Catalunya com es reflecteix en les altes xifres de participació d’aquesta edició. Això es deu al seu format únic, dinàmic i innovador que fomenta el treball en equip davant la competitivitat habitual dels tornejos de tennis base. Acostant així, el tennis als més petits en un ambient festiu que els porta a repetir any rere any.

El dissabte es va celebrar la fase provincial de València amb més de 230 participants, obtenint igual que Castelló i Alacant rècord de participació. Tot i el clima advers i la pluja, que van amenaçar a cancel·lar els partits, els jugadors van protagonitzar emocionants partits en què van demostrar les seves habilitats jugant i la seva gran connexió d’equip.

En finalitzar els partits es va realitzar el lliurament de premis i el sorteig de productes Wilson, col·laborador oficial del torneig. Tots els campions i subcampions van obtenir una plaça per a la Gran Final de València, en la qual van competir contra els finalistes de Castelló i Alacant.

Quadre d’honor

Sub-10 Femení

Campió: Sporting CT Valencia

Sub-10 Masculí

Campió: CT El Puig

Subcampió: Sporting CT Valencia- CT Las Vegas

Sub-12 Femení

Campió: Club Español de Tenis

Sub-12 Masculí

Campió: CT El Puig

Subcampió: G Tenis Academy

El diumenge es va celebrar la Gran Final de la Comunitat Valenciana amb els campions i subcampions de Castelló, Alacant i València.

Tots els participants van tenir l’oportunitat de poder conèixer i pelotejar amb la tennista paralímpica Lola Ochoa, tot un referent en el tennis en cadira de rodes que els va acostar aquesta disciplina.

A continuació, el quadre d’honor de la Gran Final de la Comunitat Valenciana.

Quadre d’honor

Sub-10 Femení

Campió: Sporting CT Valencia

Subcampió: Club de Campo Elche

Sub-10 Masculí

Campió: CT Torremar

Subcampió: CT Benicarló

Sub-12 Femení

Campió: Club Español de Tenis

Sub-12 Masculí

Campió: Equelite

Subcampió: CT El Puig

El circuit continua a Catalunya on es disputaran les fases provincials de Girona, Lleida, Tarragona i Barcelona.

• 11 de maig: Fase provincial de Girona al Club Tennis Llafranc
  • 18 de maig: Fase provincial de Tarragona al Club Tennis Tarragona