El Club Natació de Lleida inicia el circuit català de la Xpress Tennis Cup

Lleida va albergar aquest cap de setmana passat la primera fase provincial del circuit català de la Xpress Tennis Cup, projecte esportiu impulsat per Fundació Jesús Serra de GCO

La fase provincial de Lleida es va celebrar el 27 de maig a la seu del Club Natació de Lleida. El principal objectiu de la Xpress Tennis Cup és fomentar el tenis base amb els valors de treball en equip i diversió per sobre de la competitivitat. Per fer-ho, es juga mitjançant un format xpress de partits de 20 minuts d’individual seguits de 20 minuts de dobles, amb canvis constants entre els jugadors.

El CT Aplicat, el CT Urgell, el CT Alcarràs, el CT Lleida, el CT La Serreta, el CT Balaguer, el Sicoris Club, el CN ​​Lleida i el CT Mollerussa van ser els clubs participants de la fase provincial de Lleida, en una jornada acompanyada per les altes temperatures i una assistència que va superar els 190 participants.

A més de la competició esportiva, se celebra una autèntica festa del tennis durant tota la jornada fora de les pistes. El village compta amb una ruleta amb regals del patrocinador tècnic Wilson, activitat pinta cordes, radar de velocitat, sorteigs de regals Wilson i moltes activitats més.

Quadre d’honor

Categoria Sub-10 femení:

Campió: Club de Tennis Mollerussa

Subcampió: Club de Tennis Urgell

Categoria Sub-10 masculí:

Campió: Club Natació Lleida

Subcampió: Club de Tennis Lleida

Categoria Sub-12 femení:

Campió: Club de Tennis Lleida

Subcampió: Sicoris Club

Categoria Sub-12 masculí:

Campió: Club de Tennis Lleida

Subcampió: Club Natació Lleida

El cap de setmana següent, 3 i 4 de juny, arriba la Xpress Tennis Cup de Fundació Jesús Serra a Tarragona i Girona. El CT Tarragona i el CT Llafranc seran les seus encarregades d’allotjar-hi els tornejos.

Finalment, per posar fi a aquest magnífic circuit de la festa del tennis base, el 17 i 18 de juny se celebrarà la fase provincial de Barcelona i la gran final de Catalunya, en què els campions i subcampions de les fases provincials es disputaran la Xpress Tennis Cup de Catalunya.