Els “futurs Alcaraz” gaudeixen de la Xpress Tennis Cup

El passat 8 de maig la Xpress Tennis Cup va tornar a disputar-se a la JC Ferrero Equelite Academy per celebrar la fase provincial d’Alacant de la 6a Edició del torneig. Com ja és costum, la participació i el compromís amb la cita tennística va ser molt notable, en un dia emmarcat pel bon temps.

Amb una participació que va superar la xifra de 180 nens, la prova que organitza la Fundació Jesús Serra va demostrar una vegada més el seu idil·li amb la província d’Alacant, que és una garantia d’èxit del circuit a terres valencianes. En aquesta edició, la convocatòria va travessar fins i tot fronteres murcianes i va comptar amb representació d’un club d’aquesta comunitat, una prova més del pes i la rellevància que té el torneig en el marc del tennis formatiu.

7 Clubs i 34 equips

El CAM Villenense, Yecla Club de Tennis, CT Petrer, CT Torrevella, CT Albatera 40zero, CT Pinoso i el JC Ferrero Equelite Academy es van donar cita a la casa de grans figures del tennis com Ferrero, Carreño i Alcaraz, comptant amb 9 pistes a disposició del Xpress Tennis Cup.

La jornada va destacar per un cel assolellat que va acompanyar a la perfecció el gran nivell dels partits i la motivació que sempre demostren els petits tennistes, que van poder gaudir una vegada més d’aquesta cita que ja és clau a la temporada.

Quadre honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femení

Guanyador: CAM Villenense
Finalista: CAM Villenense “B”

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: JC Ferrero Equelite Academy “B”
Finalista: Yecla Club de Tenis

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: CT Torrevieja
Finalista: JC Ferrero Equelite Academy

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: Yecla Club de Tenis
Finalista: CAM Villenense

Categoria Minitenis
Format no competitiu.

Tots els participants van rebre una medalla.

La competició segueix el seu curs i la propera parada és el proper 14 de maig a les instal·lacions del CT Castelló per dur a terme la següent fase provincial de la Comunitat Valenciana.

Els guanyadors i finalistes tornaran a citar-se a la Gran Final de la Comunitat Valenciana que se celebrarà el 29 de maig al Club Espanyol de Tennis.

Ens veiem a les pistes!