Està de tornada l`emocionant 8ª edició de la Xpress Tennis Cup!

És hora que els joves talents del tenis demostrin les seves habilitats a la pista!

La Fundació Occident s`enorgulleix de presentar novament aquest apassionant campionat de tennis per a nens i nenes.

En aquesta nova edició, tres comunitats autònomes seran les protagonistes de l`acció: Catalunya, Comunitat Valenciana i Comunitat de Madrid. Nou fases provincials i dues grans finals donaran vida a aquest esdeveniment esportiu de gran envergadura.

La Xpress Tennis Cup no es tracta només de competir, sinó de promoure els valors de l`esport, la diversió i la passió pel tennis. Per això, hem dissenyat un format únic que fomenta el companyerisme i el treball en equip. Amb partits de 40 minuts, tant individuals com dobles amb canvis constants de jugadors.

¡Però això no és tot! El campionat comptarà amb tres categories diferents:

-Categoria minitenis: Per als nascuts a partir de 2016.

-Categoria sub-10:  Per als nascuts el 2014 i 2015

-Categoria sub-12: Per als nascuts el 2012 i 2013

Volem que aquesta experiència vagi més enllà de les pistes de tennis. Per això, hem preparat una àmplia varietat d`activitats fora de les pistes perquè tots els participants i els acompanyants gaudeixin d’un dia inoblidableI, per descomptat, hi haurà premis! Els guanyadors rebran els seus merescuts trofeus, a més de regals cortesia del nostre col·laborador Wilson. També farem un sorteig de material tècnic Wilson entre tots els participants. A continuació trobareu les dates de les fases i finals de cada comunitat autònoma.Prepara’t per a una temporada plena de tennis, diversió i emocions a la Xpress Tennis Cup!

COMUNITAT DE MADRID COMUNITAT VALENCIANA CATALUNYA
Quadre dissabte: 16 de març- Madrid

(Ciudad de la Raqueta)

Fase provincial: 13 d`abril- Castelló

(La Plana Sport Castellón)

Fase provincial: 11 de maig- Girona

(Club Tenis Llafranc)

Quadre diumenge: 17 de març- Madrid

(Ciudad de la Raqueta)

Fase provincial: 20 d`abril- Alacant

(Juan Carlos Ferrero – Equelite Sport Academy)

Fase provincial: 18 de maig- Tarragona

(Club Tenis Tarragona)

Fase provincial: 27 d’abril- València

(Club Español Tenis Valencia)

Fase provincial: 19 de maig- Lleida

(CN Lleida)

Gran Final Comunitat Valenciana: 28 d’abril- València

(Club Español Tenis Valencia)

Fase provincial: 25 de maig- Barcelona

(Cercle Sabadellès)

Gran Final Catalunya: 26 de maig- Barcelona

(Cercle Sabadellès)

Uneix-te i gaudeix d’una jornada practicant el teu esport preferit envoltat d’amics i família a la Xpress Tennis Cup!

Ens veiem a pistes!