Èxit de participació a la primera parada de la Xpress Tennis Cup i la Xpress Padel Cup de Fundació Jesús Serra de GCO a Ciutat de la Raqueta, Madrid

Gairebé 400 nens i nenes han disputat el 15 i 16 d’abril passat el campionat de tennis i pàdel infantil impulsat per Fundació Jesús Serra de GCO de la mà de Wilson.

El torneig de tennis ha comptat amb la participació de gairebé 300 nens i nenes, repartits entre les categories minitennis, sub-10 i sub-12, procedents de 12 clubs que es van donar cita el cap de setmana per disputar la fase de la Comunitat de Madrid.

La Xpress Tennis Cup és el torneig de base organitzat per la Fundació Jesús Serra amb el compromís de fomentar els valors esportius i la diversió per sobre de la competició. Ho fa mitjançant un format innovador de partits de 20 minuts individual i 20 minuts de dobles amb constants canvis de jugadors per fomentar el treball en equip. I ho fa en un ambient festiu en què participen tant jugadors com entrenadors i pares aconseguint l’objectiu principal, promoure una vida sana i esportiva en aquests joves tennistes.

Fase del dissabte

Categoria Sub-10 Femení

Guanyador: CDE Caralocio

Categoria Sub-10 Masculí

Guanyador: CDE Caralocio

Finalista: CDE el Carraperal Griñon

Categoria Sub-12 Femení

Guanyador: CTP Vila de Leganés

Finalista: CDE Caralocio

Categoria Sub-12 Masculí

Guanyador: CDE el Carraperal Griñon

Categoria Minitennis

Format no competitiu. Tots els participants van rebre una medalla.

Fase diumenge

Categoria Sub-10 Masculí

Guanyador: CT Alcobendas

Finalista: Ciutat de la Raqueta

Categoria Sub-10 i Sub-12 Femení

Guanyador: CT Alcobendas

Finalista: Espai Terra de Segòvia

Categoria Sub-12 Masculí

Guanyador: C.D.E Elite Tennis Galapagar

Finalista: Espai Terra de Segòvia

Categoria Minitennis

Format no competitiu. Tots els participants van rebre una medalla.

Durant la jornada de dissabte es va disputar simultàniament la 3a edició de la Xpress Padel Cup.

El campionat de pàdel juvenil que té el propòsit d´impulsar la pràctica d´aquest esport en auge entre nois i noies, prioritzant els valors i la diversió per sobre de la competició, seguint el mateix format innovador de partits xpress de 20 minuts amb constants canvis entre els jugadors.

Va comptar amb la participació de gairebé 100 jugadors/es de 6 clubs de la Comunitat de Madrid de les categories sub-12 i sub-14.

Categoria Sub-12

Guanyador: Ciutat de la Raqueta

Categoria Sub-14 Femení

Guanyador: Club Tres Cantos

Finalista: CTP Vila de Leganés A

Categoria Sub-14 Masculí

Guanyador: Club de Pàdel Fuenlabrada

Finalista: Ciutat de la Raqueta

Després de finalitzar els tornejos es van organitzar desfilades amb tots els equips participants, es van lliurar els premis als guanyadors i finalistes i, per acabar la jornada, es va organitzar un sorteig entre tots els jugadors amb regals del nostre col·laborador principal Wilson.

La propera parada del circuit Xpress Tennis Cup te lloc el 29 d’abril a Alacant, a la seu Juan Carlos Ferrero – Equelite Sport Academy.

Moltes gràcies a tots per participar i esperem tornar-vos a veure a l’edició de Madrid de 2024!