Gran èxit de la Xpress Tennis Cup al seu pas pel Club Espanyol de Tennis de València

El 13 i 14 de maig, el Club Espanyol de Tennis de València va ser testimoni d´un cap de setmana ple d´emocionants tornejos de tennis: la Xpress Tennis Cup de Fundació Jesús Serra, en col·laboració amb Wilson, va copar tota l´activitat del cap de setmana

Durant la jornada de dissabte es va disputar la fase provincial de Castelló, amb la participació de 120 jugadors. Aquella mateixa tarda de dissabte es va haver de posposar al dia següent la fase provincial de València a causa de les condicions meteorològiques.

A la jornada de diumenge, i ja amb un sol radiant que va acompanyar tota la sessió, es va viure una marató de partits entre la fase provincial de València i la Gran final de la Comunitat Valenciana. Al matí van participar 225 jugadors de 8 clubs diferents en una disputada fase provincial. Els finalistes van classificar-se a la Gran final vespertina.

Els finalistes de les fases d’Alacant, Castelló i València van disputar el torneig final de la comunitat a partir de les 15.00 hores. 125 participants de 8 equips van posar fermall final a un circuit que millora any rere any i que, en aquesta edició, va tenir una ambaixadora d’excepció amb la presència de la quatre vegades paralímpica Lola Ochoa, que a més va impartir una Masterclass als nens/es participants de la Xpress Tennis Cup.

Al següent quadre d’honor podreu descobrir els campions i subcampions de les fases provincials de Castelló i València i de la Gran Final de la Comunitat Valenciana:

Quadre d’honor

Fase provincial de Castelló:

Minitennis:

Categoria no competitiva. Tots els nens/es van rebre un premi per participar-hi.

Campió: Club Espanyol de Tennis A

Subcampió: Club Espanyol de Tennis B

Campió: Club Espanyol de Tennis A

Subcampió: Club Espanyol de Tennis C

Campió: Club Esportiu Solmar

Subcampió: Club Espanyol de Tennis A

Campió: Santa Quiteria Tennis Team

Subcampió: Club Espanyol de Tennis A

Fase provincial de València:

Minitennis:

Campió: Club de Tennis Las Vegas

Subcampió: Sporting Club de Tennis

Campió: Club de Tennis Monestirs

Subcampió: Sporting Club de Tennis

Campió: Club Camp Bixquert

Subcampió: Club de Tennis El Puig

Campió: Camp Bixquert

Subcampió: Club de Tennis El Puig

Gran final Comunitat Valenciana:

Campió: Yecla Club de Tennis

Subcampió: Club de Tennis Las Vegas

Campió: Club de Tennis Monestirs

Subcampió: JC Ferrero Equelite

Campió: Club Esportiu Solmar

Subcampió: Club de Tennis Espanyol A

Campió: Santa Quiteria Tennis Team

Subcampió: Club Camp Bixquert

A més de la competència a la pista, la Xpress Tennis Cup de la Fundació Jesús Serra destaca per ser un torneig que promou la diversió i el treball en equip per sobre de la competitivitat. Ho porta a terme a partir del format tan característic de partits express de 40 minuts amb constants canvis entre els jugadors.

En finalitzar l’esdeveniment, es va fer el lliurament de premis i un gran sorteig entre tots els participants de regals del principal col·laborador de la Xpress Tennis Cup, Wilson.

La fi de la Xpress Tennis Cup de la Comunitat Valenciana dona pas als darrers tornejos de la temporada, en què se celebraran les diferents fases provincials de Catalunya en l’ordre següent:

• 27 de maig: Fase provincial de Lleida al Club Natació de Lleida.
  • 3 de juny: Fase provincial de Tarragona al Club Tennis Tarragona.
  • 4 de juny: Fase provincial de Girona al Club Tennis Llafranc.
  • 17 de juny: Fase provincial de Barcelona al Cercle Sabadellès.
  • 18 de juny: Final de Catalunya al Cercle Sabadellès.

Les inscripcions segueixen obertes i us podeu inscriure a través de la pàgina web de la Xpress Tennis Cup de Fundació Jesús Serra: https://www.fundacionjesusserra.org/xpress-tennis-cup