Gran fi de festa de la 6a edició del Xpress Tennis Cup

Amb la fase provincial de Barcelona (18 de juny) i la Gran Final de Catalunya (19 de juny), totes dues dutes a terme a les magnífiques instal·lacions del Cercle Sabadellès, finalitza una edició més del Xpress Tennis Cup, marcada per la tornada a la data original del torneig i, per descomptat, la gran participació de joves tenistes. En aquesta ocasió, més de 1500 participants van gaudir d’un dels projectes esportius més rellevants del panorama nacional, i que ja és vaixell insígnia de la Fundació Jesús Serra.

Després de les jornades inicials de març, s’han pogut disputar amb èxit gairebé la totalitat de les fases, amb l’única excepció de la primera jornada a la Comunitat de Madrid per les inclemències meteorològiques, i que es va haver d’unir a una segona jornada en què tots els equips van gaudir del tennis base. Tot i això, les xifres d’aquesta edició mostren indubtablement el compromís i la satisfacció dels equips, els clubs, els tennistes i les famílies amb el torneig.

Fase Barcelona

Com és habitual, Sabadell va acollir el Xpress Tennis Cup amb moltes ganes, i més de 160 joves tennistes, procedents de 8 clubs de la província, es van donar cita dissabte per disputar la prova pertanyent a la fase provincial de Barcelona.

El CT Sabadell, el CT Torelló, l’RCTB, l’Atlètic Terrassa, el CT Vilanova, el CN ​​Sant Andreu, el RC Polo i el Cercle Sabadellès van ser els clubs que, amb els seus equips, van disputar un torneig en una jornada amb altes temperatures i un gran nivell tennístic.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats. Els equips finalistes i guanyadors han obtingut una plaça per a la Gran Final de Catalunya.

Categoria Sub-10 Femení

Guanyador: Cercle Sabadellès

Finalista: Cercle Sabadellès “B”

Categoria Sub-10 Masculí

Guanyador: CT Vilanova

Finalista: Cercle Sabadellès “B”

Categoria Sub-12 Femení

Guanyador: CT Torelló

Finalista: Cercle Sabadellès

Categoria Sub-12 Masculí

Guanyador: CN Sant Andreu

Finalista: CT Vilanova

Categoria Minitennis

Format no competitiu.

Tots els participants van rebre una medalla.

Fase final Catalunya

Els guanyadors de les diferents fases provincials de Catalunya es van citar diumenge per disputar les finals d’aquesta 6a Edició del Xpress Tennis Cup. Aquest fi de festa va reunir més de 180 tenistes de les categories de Sub-10 i Sub-12, masculí i femení, que es van consagrar com els millors de la comunitat. Molta emoció i grans punts es van poder veure a les pistes del Cercle Sabadellès, que una vegada més va oferir el millor marc possible per a la competició.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats.

Categoria Sub-10 Femení

Guanyador: CT Girona

Finalista: CT Tarragona

Categoria Sub-10 Masculí

Guanyador: CT Vilanova

Finalista: CT Tarragona

Categoria Sub-12 Femení

Guanyador: CN Lleida

Finalista: CT Torelló

Categoria Sub-12 Masculí

Guanyador: CN Sant Andreu

Finalista: CST Cunit

Moltes gràcies a tots i totes per formar part del circuit, us esperem a l’edició de 2023 amb més tennis i noves sorpreses.

Agraïment especial a Wilson com a patrocinador oficial del circuit i als diferents col·laboradors que ens han acompanyat: A-Champs, Quely i Aquadeus.

Per estar informat de totes les notícies sobre el Xpress Tennis Cup, no t’oblidis de seguir la Fundació Jesús Serra!