Ja és aquí la Xpress Tennis Cup a la seva 6a Edició

Arriba una nova edició del torneig de tennis base de la Fundació Jesús Serra amb més força que mai. Després d’una edició del 2021 que, malgrat veure’s afectada per les mesures i restriccions, va tenir una gran participació i es va poder celebrar amb certa normalitat.

Com és costum, 3 comunitats formaran part del circuit: Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana i Catalunya. Allotjant 9 fases provincials, i Gran Final a Catalunya i Comunitat Valenciana.

Per a la Fundació Jesús Serra, continua sent una prioritat l’aposta pel tennis base com a mitjà transmissor de valors com l’esportivitat, el treball en equip i la companyonia entre els més petits, per això any rere any el torneig continua creixent per assolir a un nombre més gran de participants.

A continuació, es detallen les dates i seus de cadascuna de les fases que componen aquesta gran festa del tennis base:

• 26 de març (fase Lleida)
  • 23 i 24 d’abril (fases de Madrid)
  • 8 de maig (fase Alacant)
  • 15 de maig (fase Castelló)
  • 28 de maig (fase València)
  • 29 de maig (final Comunitat Valenciana)
  • 4 de juny (fase Girona)
  • 5 de juny (fase Tarragona)
  • 18 de juny (fase Barcelona)
  • 19 de juny (final Catalunya)