La Casa de Carlitos Alcaráz acull amb èxit la Xpress Tennis Cup d’Alacant

El torneig de formació de la Fundació Jesús Serra continua el seu circuit. Aquesta vegada, amb parada a la JC Ferrero Equelite Sport Academy per celebrar la fase provincial d’Alacant.

El 29 d’abril es va celebrar la 7a edició de la Xpress Tennis Cup, el torneig de tennis base impulsat per la Fundació Jesús Serra de la mà de Wilson.

La competició va reunir uns 180 nens i nenes de 8 clubs diferents amb el ferm objectiu d’impulsar el tennis base i promoure la diversió i el gaudi d’aquest esport. Sempre a partir del seu característic format innovador de partits xpress de 20 minuts per equips, en què els jugadors fan torns entre ells a cada punt per fomentar el joc en equip i el fair play.

Durant tota la jornada els assistents van poder gaudir d´emocionants partits i d´un ambient ple de passió i entusiasme pel tennis.

En finalitzar els partits es va realitzar una desfilada on es reconeixia l’esforç i bon joc de tots els participants. A continuació es va fer el tradicional acte de lliurament de premis on es van donar obsequis del nostre patrocinador principal Wilson, i es va organitzar un gran sorteig entre tots els participants del torneig.

Quadre d´Honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femení

Finalista: CT Monòver

Categoria Sub-10 Masculí

Finalista: Equelite JC Ferrero

Categoria Sub-12 Femení

Guanyador: CT Caudete

Finalista: CD Tir Colomí Elx

Categoria Sub-12 Masculí

Finalista: CT Petrer

Categoria Minitennis

Format no competitiu. Tots els participants van rebre una medalla.

Per completar el circuit de la Xpress Tennis Cup de la Comunitat Valenciana, el proper 13 de maig se celebra la fase provincial de Castelló i de València al Club Espanyol de Tennis de València. Tot seguit, el diumenge 14 de maig es disputarà la gran final de la Comunitat Valenciana, disputada pels guanyadors i finalistes de les fases provincials d’Alacant, Castelló i València.