La Xpress Tennis Cup de Fundació Occident es focalitza en nous territoris després de l’èxit a la vuitena edició

La Xpress Tennis Cup, el torneig de tennis base impulsat per Fundació Occident, tanca la vuitena edició amb una elevada xifra de participació, 71 clubs i 1.833 jugadors de la Comunitat de Madrid, Comunitat Valenciana i Catalunya no s’han perdut la seva cita anual al torneig.

Després de vuit edicions s’ha reafirmat que el format únic de partits xpress de 20 minuts amb rotació de jugadors cada dos punts, és ideal en etapes formatives. No es tracta només de competir, sinó de fomentar el treball i la cohesió d’equip en una jornada de tennis plena de diversió amb companys i amics.

Durant aquest passat mes de maig la Xpress Tennis Cup ha celebrat la fase autonòmica de Catalunya, amb parada a Girona, Tarragona, Lleida i Barcelona amb un total de 733 participants repartits entre les quatre províncies.

El torneig que va tenir els seus orígens a terres catalanes ha estat testimoni del bon joc i del compromís de tots els clubs participants a seguir fomentant el tennis base.

La primera parada, celebrada l’11 de maig al Club Tennis Llafranc de Girona, club on Jesús Serra Santamans (fundador de GCO) va ser el seu primer president, va venir marcada per una jornada assolellada on 140 jugadors i jugadores de 7 clubs diferents van poder demostrar les seves habilitats sobre la terra batuda.

Els dies 18 i 19 de maig el torneig es va traslladar a les províncies de Tarragona i Lleida respectivament on la pluja va tenir un especial protagonisme que va afectar el funcionament del torneig, però que no van impedir que els joves esportistes poguessin gaudir del tennis.

Com a fermall a tota l’edició, els dies 25 i 26 de maig es van celebrar la fase provincial de Barcelona i la Gran Final de Catalunya on tots els campions i subcampions de cada territori van poder gaudir d’una jornada més especial si és possible de l’esdeveniment organitzat per Fundació Occident.

Quadre d`honor fase provinicial de Barcelona

Categoria Sub-10 Femení

Categoria Sub-12 Masculí

Guanyador: Topten Tennis Academy

Finalista: Club Sports Tennis & Padel Cunit

La Xpress Tennis Cup, iniciativa que va desenvolupar la Fundació Occident el 2017, ha vist com ha anat evolucionant el torneig al llarg del temps i com els assidus i els nous equips s’han sumat a aquest projecte d’impulsar l’esport base.

És per això que en els propers mesos no es descarti la possibilitat de portar a nous territoris aquest format de joc on el participant és el protagonista.

Ens veiem a pistes!