La Xpress Tennis Cup torna a reunir les promeses del tennis castellonenc

La festa del tennis base torna a Castelló amb una notable implicació de clubs i petits tennistes. Els jugadors del CT Castelló, el CT Benicarló, el CT Almassora, el CT Fair Play Benicarló, el CD Solmar i el CT Torremar, van gaudir d’una gran jornada tennística en un context envejable.

El torneig desenvolupat per la  Fundación Jesús Serra, de Grup Catalana Occident, amb la ja inestimable col·laboració de la firma esportiva Wilson, va tornar a terres castellonenques dissabte passat amb la prova que es va disputar al mític CT Castelló i ha tornat a demostrar que la competició és una referència al territori, i assegura diversió i aprenentatge per als joves tennistes.

Gran nivell i il·lusió a les pistes

Hi han participat 26 equips i més de 120 tennistes en aquesta fase de Castelló, classificatòria per a la Gran Final de Comunitat Valenciana que tindrà lloc el proper 29 de maig a València.

La jornada va destacar per la il·lusió de tots els tenistes de tornar a disputar un torneig que ja està consolidat a la província, i del que porten gaudint des de categories inferiors. I, malgrat les temperatures elevades, el tennis va ser, com sempre, el principal focus d’atenció i alegria per a esportistes i assistents.

Com és prioritari, els participants van competir sota els valors de l’esforç, treball en equip i respecte a les pistes. I, a més, van gaudir d’un village amb activitats amenitzadores entre partits com ara les raquetes gegants, mini ping-pong, tritennis i el pinta cordes, entre d’altres.

Quadre d’honor

A continuació, es detallen tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats, que a més han obtingut una plaça per a la Gran Final de Catalunya.

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador : CT Castellón “A”
Finalista: CT Castellón “B”

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador : CT Almassora
Finalista: CD Solmar

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador : CT Castellón
Finalista: CT Benicarló

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador : CD Solmar
Finalista: CT Fair Play Benicarló “A”

Categoria Minitennis
Format no competitiu sense diferenciar classificació.

Tots els participants van rebre una medalla.

Agraïments

Agraïm el compromís i la participació de tots els equips, i la col·laboració i acolliment del Club de Tenis Castelló.