Les fases de Girona i Tarragona, un gran èxit de participació. Barcelona, propera parada

Amb la flexibilitat de mobilitat en les agendes que ens ha portat la pandèmia, el cap de setmana del 15 i 16 de maig de 2021 finalment s’han jugat les fases provincials de Girona i Tarragona corresponents a l’edició 2020. Com en anys anteriors, el CT Llafranc i el CT Tarragona van ser els clubs seu respectivament.

Més de 260 nens i nenes van participar en el circuit organitzat per la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occidente, certificant que es tracta d’un torneig amb una gran acollida a Girona i Tarragona des dels seus inicis. Prova d’això és que molts dels equips participants en la passada edició van repetir experiència.

GIRONA

El CT Besalú, el CT Girona, el CT Salt, el CT Olot, el CT Baix Empordà, el CT Porqueres, el CT Celro i l’amfitrió, el CT Llafranc, es van reunir a les magnífiques instal·lacions del CT Llafranc, amb 9 pistes a disposició de la Xpress Tennis Cup on es va veure molt bon nivell i ganes de gaudir d’aquest tipus d’esdeveniments, amb el tennis com a eix central de l’activitat.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 femenina

Guanyador: CT Girona
Finalista: CT Olot

Categoria Sub-10 masculina
Guanyador: CT Olot
Finalista: CT Porqueres

Categoria Sub-12 femenina
Guanyador: CT Baix Empordà
Finalista: CT Olot

Categoria Sub-12 masulina
Guanyador: CT Girona
Finalista: CT Porqueres

Categoria Minitennis
Format no competitiu.
Tots els participants van rebre una medalla.

TARRAGONA

Com és habitual, Tarragona ha tornat a ser una fase molt prolífica pel que fa a participants, acollint fins a 28 equips amb nens que van gaudir de les activitats a les zones de descans, el bon ambient, els regals i, per descomptat, molt de tennis.

Los clubs assistents van ser el CEE Constantí, CT Reus Monterols, CT Tarragona, CPT Riudoms, CT Cunit y el Gimnàstic de Tarragona.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 femenina

Finalista: CT Cunit

Categoria Sub-10 masculí
Finalista: CPT Riudoms

Categoria Sub-12 femenina
Finalista: CT Cunit

Categoria Sub-12 masculí

Finalista: CT Tarragona

Categoria Minitennis
Format no competitiu.
Tots els participants van rebre una medalla.

Recordar que als equips campions i subcampionats de cada categoria us esperem el diumenge 6 de juny a la Gran Final de Catalunya, l’última prova del circuit 2020 que tindrà lloc al Cercle Sabadells.

Aviat tornarem amb notícies per al circuit 2021… estigueu atents!