La pluja, protagonista durant les jornades de la Xpress Tennis Cup a Tarragona i Lleida

El passat cap de setmana es van celebrar les fases provincials de Tarragona i Lleida de la 8a edició de la Xpress Tennis Cup, en què el Club Tennis Tarragona i el Club Natació Lleida van ser els amfitrions.

Les dues jornades van estar marcades per la pluja, però això no va impedir que més de 290 nens i nenes es desplacessin fins al torneig. Reflectint com de consolidada està la Xpress Tennis Cup per als clubs de la zona i les ganes que tenen de poder participar en aquest torneig edició rere edició.

Fase provincial Tarragona

El dia es va iniciar amb fortes pluges que van obligar a endarrerir l’inici del torneig una hora perquè les pistes poguessin assecar-se. Un cop iniciats els partits, el torneig es va realitzar amb total normalitat i no va impedir que els clubs poguessin gaudir d`una gran jornada de tennis.

Quadre d`honor Tarragona

Categoria Sub-10 Femení

Guanyador: CT Tarragona B
Finalista: CT Tarragona A

Categoria Sub-10 Masculí
Finalista: CT Tarragona B

Categoria Sub-12 Femení

Finalista: CT Reus Monterols

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: CST Cunit

Categoria Minitenis

Format no competitiu

Fase provincial Lleida

La jornada de Lleida va estar marcada per l`amenaça de pluja que ja venia perseguint el torneig des del dia anterior a Tarragona.

Els partits es van poder realitzar amb normalitat fins a les fases finals on les fortes pluges van negar les pistes i l’organització va decidir paralitzar i suspendre el torneig.

Amb la Gran Final de Catalunya present el proper cap de setmana a Barcelona, ​​els guanyadors i finalistes d’aquesta fase provincial es van decidir en funció dels partits que sí que s’havien pogut realitzar amb total normalitat durant la jornada.

Quadre d`honor Lleida

Categoria Sub-10 Femení

Guanyador: Sicoris Club
Finalista: Ct Alcarràs

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: CN Lleida
Finalista: CT Lleida

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: CN Lleida

Finalista: CT Lleida

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: CT Alcarràs A
Finalista: Sicoris Club

Categoria Minitenis
Format no competitiu

L’última fase provincial de la Xpress Tennis Cup se celebrarà dissabte que ve al Cercle Sabadellès, Barcelona. On els guanyadors i finalistes competiran diumenge al costat dels de Girona, Tarragona i Lleida a la Gran Final de Catalunya.