Inscripcions obertes!

EComença el compte enrere per a la 3a edició del torneig Xpress Tennis Cup, organitzat per la Fundación Jesús Serra.
L’objectiu d’aquest circuit és impulsar el tennis base. En concret, el campionat està dirigit a nens i nenes, amb edats compreses entre els 5 i els 12 anys, que formin part d’un club de tennis.
Fa uns dies anunciàvem que el torneig Xpress Tennis Cup, a més de celebrar-se a Catalunya, també ho farà a la Comunitat de Madrid i a la Comunitat Valenciana.

Inscripcions gratuïtes!

Ja ha començat el termini d’inscripció per participar en les diferents fases i seus de l’Xpress Tennis Cup.
Animem tots els clubs de tennis a formalitzar la inscripció i així poder reservar una plaça per als seus equips.

Recordem que les inscripcions són gratuïtes i les places molt limitades. Reserva la teva plaça!
Formulari d’inscripció »

Totes les seus i dates

Xpress Tennis Cup – Comunitat Valenciana
I Fase provincial: Juan Carlos Ferrero – Equelite Sport Academy  (Alacant) – 30 de març
II  Fase provincial: Club Tennis Castelló (Castelló) – 27 d’abril
III Fase provincial: Club Espanyol de Tennis  (València) – 11 de maig
Gran final Comunitat Valenciana: Club Espanyol de Tennis  (València) – 12 de maig

Xpress Tennis Cup – Catalunya
I Fase provincial: Club Tennis Llafranc (Girona) – 6 d’abril
II  Fase provincial: Club Natació Lleida (Lleida) – 4 de maig
III Fase provincial: Club Tennis Tarragona (Tarragona)- 25 de maig
IV Fase provincial: Cercle Sabadellès (Barcelona) – 15 de juny
Gran final Catalunya: Cercle Sabadellès (Barcelona) – 16 de juny

Xpress Tennis Cup – Comunitat de Madrid
Fase provincial: Complejo Deportivo RACE (Madrid) – 22 de juny
Gran final Comunitat de Madrid: Complejo Deportivo RACE (Madrid) – 23 de juny

Places molt limitades!

Reserva ja la plaça per als equips del teu club.
Formulari d’inscripció »