Resum i resultats Xpress Tennis Cup – Barcelona

El dissabte 19 de maig es va disputar la Fase de Barcelona del Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra a les magnífiques instal·lacions del Cercle Sabadellés.

Xpress Tennis Cup és el projecte esportiu per al tennis base, impulsat per la Fundació Jesús Serra del Grup Catalana Occident. Es tracta d’un torneig amb un format innovador, on els jugadors competeixen en partits xpress de 20 minuts. El campionat està dirigit a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys que competeixen per equips representant al seu club.

La Fundació Jesús Serra, dirigida per Laura Halpern, fomenta anualment diversos de projectes (en àrees de recerca, docència, música i poesia, activitats esportives i iniciatives solidàries), tant propis com en col·laboració amb altres institucions, amb l’objectiu d’impulsar la tasca i el compromís del Grup Catalana Occident amb la societat.

28 equips i 180 participants

La Fase de Barcelona del Xpress Tennis Cup, classificatòria per a la Gran Final, va acollir 28 equips i 180 participants de diferents clubs de la província. Els partits es van disputar en un total de 9 pistes durant gairebé 4 hores que va durar aquesta gran festa del tennis formatiu.

En el torneig van participar clubs de tota la província com el: Cercle Sabadellès, RC Polo de Barcelona, ​​CE Laietà, CT Premià de Mar, CD Terrassa Hockey, CN Sant Andreu, CT Sabadell, CN Montjuïc, CT Mollet i el CTA Gimeno; tots ells, participants i acompanyants, van poder gaudir d’aquesta fantàstica festa del tennis formatiu.

El torneig va despertar una gran expectació, amb més de 200 assistents veient els partits dels diferents equips participants al voltant de les pistes. El lliurament de premis va anar a càrrec de Marina Fernández i Joel Ramírez (Representants del Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra).

Més enllà de les pistes

A la Fun Zone, els infants, pares i mares van poder provar els últims models de les raquetes Wilson, així com jugar a tennis amb les Gigant Rackets. Wilson, també va tenir el seu propi estand al village, al costat de Wala i Tennis Aid.

Totes les imatges i vídeos Galeria »

Quadre d’honor

Aquests van ser els guanyadors i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: Top Ten Tennis