Resum i resultats Xpress Tennis Cup – Lleida

Dissabte 22 d’Abril es va disputar la Fase de Lleida de la Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra a les fantàstiques instal·lacions del Club Natació Lleida. Aquesta primera prova, va significar el tret de sortida de la nova iniciativa esportiva de la Fundació Jesús Serra i donar un impuls més al tennis formatiu, tant en quantitat per la gran participació i expectació pel mateix, com en qualitat pel bon ambient viscut durant tota la jornada.

Xpress Tennis Cup és el nou projecte esportiu  pel tennis base, impulsat per la Fundació Jesús Serra del Grup Catalana Occident, i compta amb el suport de la Federació Catalana de Tennis. De celebració anual i amb categories Minitennis, Sub-10 i Sub-12 (masculines i femenines). Es tracta d’un format innovador, on els jugadors competiran en partits xpress de 20 minuts. El campionat està dirigit a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys que competeixen per equips representant al seu club.

La Fundació Jesús Serra treballa per aconseguir una societat millor i, per assolir-lo, inspirada per l’esperit humanista que va caracteritzar Jesús Serra Santamans, fundador del Grup Catalana Occident, es guia sempre per valors com la solidaritat, l’esforç, la competitivitat sana, la generositat i la millora contínua.

182 participants i 28 equips!!

La prova disputada a Club Natació Lleida era la Fase Provincial de Lleida, classificatori per la Gran Final que es disputarà a Barcelona el proper 28 de maig.L’esdeveniment va acollir 182 participants en 28 equips de diferents clubs de la província de Lleida que van ocupar un total de 9 pistes durant, gairebé, 4 hores que va durar el aquesta gran festa del tennis formatiu. Una dada molt destacada, ja que va suposar una participació que superava amb escreix l’expectativa d’aquesta primera edició de la Xpress Tennis Cup.

Vam rebre participants d’arreu de la província de Lleida (CT La Seerreta, CT Alpicat, CT Balaguer, CT Lleida, CN Lleida, Sicoris Club, CT Mollerussa i CT Urgell).En un dia impecable, radiant de Sol, sense vent i amb molt bon ambient entre tots els participants i acompanyants, es va poder gaudir d’aquesta fantàstica festa del tennis formatiu.

Un impuls més que referma que el tennis formatiu a Catalunya i a Lleida en particular està en bona salut.

Però molt més que això: sens dubte aquest torneig va despertar una gran expectació, amb més de 500 assistents mirant els partits dels 28 equips participants al voltant de les pistes, i revifant la curiositat de tota la gent i acompanyants que passava per les magnífiques instal·lacions del Club Natació Lleida.

Varen fer entrega dels premis, Òscar Aliaga i Joan Orobitg (Mamebre Junta Directiva Club Natació Lleida), Marina Fernandez i Joel Ramírez (Representant Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra).

Més enllà de les pistes

A la Fun Zone, també hi va estar present el Quico Tur, esportista Paralímpic (que compta amb participació a 4 paralímpiades), 5 cops campió d’Espanya, 5 cops campió del Master Nacional, 9 anys Número 1 de Estatal i actualment top 3.

Va fer un clínic amb nens i nenes i aquests nens també li van poder demanar autògrafs i fer-li una petita entrevista.

Tennis Aid també va estar present en el estand al village el participants i acompanyants van poder adquirir material com samarretes, polseres en benefici a aquesta associació.

Wilson, també va tenir el seu pròpi stand al village, on disposava de raquetes de test i també d’una “ruleta boja” on els assistents van poder aconseguir fantàstics premis

Agraïments

Volem agrair la col·laboració al Club Natació Lleida, el suport de la Federació Catalana de Tennis, a la Representació Territorial Província de  Lleida
Així com també a tot l’Staff organitzatiu, per la gran feina desplegada durant el desenvolupament de la Fase de Lleida de la Xpress Tennis Cup.
Agraïr també al Staff del CNLleida i del seu restaurant per la seva implicació en aquest gran esdeveniment.Finalment agrair a tots/es els/les participants haver assistit i participat en la Xpress Tennis Cup i amb resultat tan exitós!

Àlbum fotogràfic

Totes les imatges Àlbum Fotogràfic »

Video-resum

Un petit video-resum del que va ser la Fase de Lleida de la Xpress Tennis Cup, amb més de 180 inscrits i 28 equips participants.
Tota la informació »

Propera parada, Girona

El dissabte 6 de maig es disputarà la Fase de Girona de la Xpress Tennis Cup
Tota la informació »