Resum i resultats Xpress Tennis Cup – Lleida

La competició destinada a fomentar el tenis entre els més petits reuneix més de 110 infants dels clubs de tennis de tota la província (CN Lleida, CT Lleida, CT Alcarràs, CT Alpicat, CTBalaguer, CT La Serreta, CT Mollerussa, CT Urgell)

El dissabte 4 de maig va aterrar a Lleida la tercera edició de l’Xpress Tennis Cup, un projecte esportiu que té com a objectiu impulsar el tenis base amb partits exprés de 20 minuts. El torneig ha irromput amb força a Lleida amb la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i la firma esportiva Wilson.

30 equips i 170 participants

En aquesta fase de Lleida, classificatòria per a la Gran Final de Catalunya que tindrà lloc el proper 16 de juny, han participat 30 equips i 170 tenistes.

Els equips guanyadors ha estat del CN Lleida en les categories sub-10 i sub-12 femenina. Pel que fa a sub-10 i sub-12 masculí, els guanyadors han estat del CT Lleida. Tots ells competiran en la gran final que es disputarà al Cercle Sabadellès. Els equips finalistes i guanyadors d’aquesta fase de Lleida han rebut material esportiu Wilson.

A l’entrega de premis hi van assistir Joan Escobar  (vocal de la Junta Directiva del CN Lleida), Marina Fernández i Joel Ramírez (en representació del Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra).

Els participants van gaudir d’una bonica jornada en què es va combinar el millor dels valors esportius, l’esforç, el treball en equip i la solidaritat en una pista de tenis.

L’aspecte lúdic del torneig és una de les claus de l’èxit. L’ambient generat converteix el torneig en una gran festa, en què a més de disposar d’un estand Wilson i Tennis Aid, , els assistents han participat en activitats per a tots els públics, com ara propostes per mesurar la punteria, raquetes gegants, street tennis, tri-tenis, zona chill out, photocall, entrevistes als més petits, taller per pintar cordatge, sortejos i un gran nombre de sorpreses que fan d’aquest torneig una competició diferent i singular.

Galeria

Totes les imatges i vídeos »

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diverses categories i modalitats
Cal recordar que els equips finalistes i guanyadors han obtingut una plaça per a la Gran Final de Catalunya

Categoria sub-10 femení
Guanyador: CN Lleida «A»

Categoria sub-10 masculí
Guanyador: CT Lleida
Finalista: CT Balaguer

Categoria sub-12 femení/strong>
Guanyador: CN Lleida «A»

Categoria sub-12 masculí
Guanyador: CT Lleida

Categoria minitenis
Format no competitiu sense diferenciar classificació.
Tots els participants van rebre una medalla.

Agraïments

Volem agrair la participació de tots els equips i la col·laboració del Club Natació Lleida. També hem de destacar el suport de Wilson, Pombel Smoothies, Nestlé Fitness, Solan de Cabras i Tennis Aid en totes les proves del circuit.
Gràcies a tothom!