Torna Castelló amb magnificència

Aquest dissabte les instal·lacions de La Plana Sport Castelló han albergat la fase provincial de Castelló de la Xpress Tennis Cup, el torneig de tennis base impulsat per Fundació Occident.

La primera aturada de la fase autonòmica de la Comunitat Valenciana ha estat tot un èxit, amb un total de 185 jugadors. Després d’un any d’aturada, els 8 clubs participants han plasmat les ganes de tornar a jugar en aquest torneig amb un format únic i dinàmic que fomenta la companyonia i el treball en equip.Fora de les pistes, les famílies han gaudit d’un gran nombre d’activitats relacionades amb el tennis. Els més petits han continuat jugant entre partits amb els turnballs o el radar de velocitat, on han mesurat la velocitat del servei. En acabar els tornejos, s’ha realitzat la desfilada dels equips participants i el lliurament de premis. On els campions i els subcampions han rebut el seu trofeu i un lot de productes, i s’han sortejat productes Wilson entre tots els participants.

Quadre d’honor

Categoria Sub-10 Femení

Campió: CT Almassoa

Subcampió: CT Fair Play Benicarló

Categoria Sub-10 Masculí

Campió: CT Benicarló

Subcampió: CT Torremar

Categoria Sub-12 Femení

Campió: CT Almassora

Subcampió: La Plana Sport

Categoria Sub-12 Masculí

Campió: La Plana Sport B

Subcamp: CT Almassora

Per als equips campions i subcampions de Castelló, la Xpress Tennis Cup no s’acaba aquí. El 28 d’abril disputaran la gran final de la Comunitat Valenciana amb els equips guanyadors d’Alacant i València.

Moltes gràcies a tots els participants us esperem a Alacant el 20 d’abril!