En breu tots els detalls del Xpress Tennis Cup 2018

Estem treballant en la segona edició del Xpress Tennis Cup, el projecte esportiu  pel tennis base, impulsat per la Fundació Jesús Serra del Grup Catalana Occident.
Us podem avançar que el XTC 2018 es disputarà durant els mesos d’abril i maig (properament informarem de les dates i les seus provincials).
En aquesta 2a edició, esperem poder tornar a repetir l’èxit participatiu del 2017, on hi van participar 804 jugadors/es, en 102 equips de 32 clubs diferents.
Aquest 2018, el funcionament general d’aquest circuit seguirà serà molt similar que es va fer en la passada edició, però tambí hi hauran noves sorpreses que poc a poc anirem desvetllant.

Estigueu ben atents, ja que tant bon punt tinguem confirmades les dates i les seus provincials, us les farem saber.
Comença el compte enrere cap a el Xpress Tennis Cup 2018.

Vols recordar com ens ho vam passar en la 1a edició?
Reviu tots els moments del Xpress Tennis Cup 2017
Galeria »