Cap de setmana amb molt d’Xpress Tennis Cup a Madrid

El dissabte 8 i el diumenge 9 de maig, les instal·lacions de la Federació De Tennis Madrid – Fuencarral van acollir les fases de la Comunitat de Madrid, i ja són 2 les comunitats autònomes que han completat les seves fases provincials dins del circuit.

Més de 200 participants s’han reunit aquest cap de setmana a les pistes de la FTM-Fuencarral per gaudir del tennis amb els seus companys representant el seu club i competint contra clubs de diferents zones de Madrid.

El temps va ser molt variant d’un dia per l’altre, amb màximes de 28º el dissabte i amb vent i fortes pluges el diumenge. El temporal de diumenge va fer activar el “pla B” amb el qual els partits es van disputar en quatre pistes cobertes. A causa del canvi de format es va decidir que no hi hauria guanyadors, encara que tots els equips van poder jugar un mínim de 3 partits, rebre regals i participar en un sorteig més gran del que és habitual.

Fase dissabte

En la primera sessió, que va tenir lloc dissabte, van participar 20 equips dels següents clubs: Tennis Soto del Real, Club de Campo Villa Madrid, CTP Leganés, CT San Lorenzo, CT Alcobendas, CT Estudiante, Tenis Caralocio i Tenis Carraperal.

Quadre d’Honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diferents categories i modalitats

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: Club Campo Villa Madrid
Finalista: Tenis Caralocio

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: CT Estudiante
Finalista: Tenis Caralocio

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: CT Alcobendas A
Finalista: CT Alcobendas B

Categoria Minitennis
Format no competitiu.
Tots els participants van rebre medalla.

Fase diumenge

Diumenge, en la segona sessió, van participar 26 equips dels següents clubs: Tenis Valdepelayos, CT Alborada, Rozas Club, Elite Tenis Galapagar, CT Monteabantos, CTP Leganés i CT Villalba.

No hi van haver guanyadors a causa del canvi de format durant el torneig.

El circuit organitzat per la Fundació Jesús Serra no s’atura i continua sent present el dissabte 15 al CT Llafranc (Girona) i el diumenge 16 al CT Tarragona (Tarragona). Seguim!