Cap de setmana de molt tenis a Girona i Tarragona

Aquest passat cap de setmana es van disputar les fases provincials de Girona i Tarragona de la 6a Edició de la Xpress Tennis Cup. Com en anys anteriors, el CT Llafranc i el CT Tarragona van ser els clubs seu respectivament, posant a disposició del torneig les seves magnífiques instal·lacions. Més de 270 nens van participar als torneigs que organitza la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, demostrant que la competició segueix sent una cita obligada per als clubs de la zona, que any rere any es segueixen sumant a la festa del tenis base.

Girona

El CT Besalú, el CT Girona, el CT Porqueres, el CT Olot, el CT Costa Brava, el CT Baix Empordà, i l’amfitrió, el CT Llafranc, es van donar cita a les pistes del CT Llafranc on els petits tennistes van demostrar la seva millor versió i van gaudir d’una jornada plena de diversió i molt de tennis.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femenina

Guanyador: CT Girona “A”
Finalista: CT Girona “B”

Categoria Sub-10 Masculí
Finalista: CT Girona

Categoria Sub-12 Femenina

Finalista: CT Costa Brava

Categoria Sub-12 Masculí
Finalista: CT Llafranc

Categoria Minitenis
Format no competitiu.
Tots els pariticipants van rebre una medalla.

Tarragona

La província tarragonina va tornar a ser un èxit, acollint fins a 29 equips amb nens i nenes que van gaudir de les diverses activitats a la Fun Zone, i una competició d’alt nivell emmarcada en una jornada assolellada. Els clubs assistents van ser el CEE Constantí, el Catllar, el CT Reus Monterols, el CT Tarragona, el CPT Riudoms, el CST Cunit i el Gimnàstic de Tarragona.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femenina

Guanyador: CT Tarragona
Finalista: CT Reus Monterols

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: CT Reus Monterols “B”
Finalista: CT Tarragona

Categoria Sub-12 Femenina
Guanyador: CT Reus Monterols “B”
Finalista: CT Reus Monterols “A”

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: CT Tarragona
Finalista: CTP Riudoms

Categoria Minitenis
Format no competitiu.
Tots els participants van rebre una medalla.

Recordeu que als equips campions i subcampions de cada categoria us esperen el diumenge 19 de juny a la Gran Final de Catalunya, l’última cita del circuit de 2022 que tindrà lloc al Cercle Sabadellès.

¡Ens veiem a la pista!