Cap de setmana de Xpress Tennis Cup a Madrid

El dissabte 2 d’octubre es va disputar la primera fase de la Xpress Tennis Cup a Madrid, a les instal·lacions del Club Internacional de tenis de Majadahonda. La segona fase va ser cancel·lada a causa de la pluja i el mal estat de les pistes el diumenge.

Més de 160 joves esportistes van poder gaudir del tenis el dissabte, i es van donar cita al Club Internacional de tenis de Majadahonda per representar el seu club en aquesta jornada de tenis competint contra altres clubs de Madrid gaudint d’una festa plena d’atractius.

Fase Dissabte

El dissabte van participar a la Xpress Tennis Cup un total de 27 equips dels següents clubs: CT Valdepelayos, CTP Villa de Leganés, CT Alborada, Tenis el Carraperal, Club de campo Villa de Madrid, Tenis Villalba i Club Internacional de tenis de Majadahonda.

La jornada va ser tot un èxit, els tenistes van poder representar al seu club i gaudir d’una tarda plena d’activitats entorn dels valors esportius del tenis. A més a més, com a novetat, aquest any els participants han tingut l’opció d’entrar a un sorteig per conèixer en persona a la Paula Badosa.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femenina

Guanyadores: Club de campo Villa de Madrid

Finalistes: CTP Villa de Leganés

Categoria Sub-10 Masculina

Guanyadors: Club de campo Villa de Madrid

Finalistes: Club internacional de tenis de Majadahonda

Categoria Sub-12 Femenina

Guanyadores: CTP Villa de Leganés

Finalistes: Club internacional de tenis de Majadahonda

Categoria Sub-12 Masculina

Guanyadors: Club internacional de tenis de Majadahonda

Finalistes: Club de campo Villa de Madrid

Categoria Minitenis

Format no competitiu. Tots els participants van rebre una medalla.

Fase Diumenge

La meteorologia no ens va deixar gaudir de la jornada de joc. La intensa pluja durant tot el matí va empitjorar les condicions de les pistes i va impedir que es poguessin disputar els partits en estar totes enxarcades.

S’esperava la participación dels clubs: Élite Galapagar, CT Alcobendas, Caralocio, CT Soto del Real, Rozas Club i Club internacional de tenis de Majadahonda als que esperem veure la próxima primavera l’any 2022.

L’organització ha decidit cancel·lar finalment la fase del diumenge.

Ens veiem a l’edició de 2022!