Xpress Tennis Cup arriba a la Comunidad Valenciana

La Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, organitza la 3a edició del torneig
Xpress Tennis Cup, que, com a novetat, aquest any se celebrarà a la Comunitat Valenciana.

Tres fases provincials (Alacant, Castelló i València) formaran l’Xpress Tennis Cup de la Comunitat Valenciana, que culminarà amb una gran final entre els equips finalistes de les diferents fases provincials.

Dirigit a nens i nenes de 5 a 12 anys

La Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, i la marca d’equipament esportiu Wilson han posat en marxa la 3a edició de l’Xpress Tennis Cup, un projecte esportiu que té com a objectiu impulsar el tenis de base. En concret, el campionat s’adreça a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys que formin part d’un club de tenis.

Com a novetat d’aquest any, el torneig comptarà amb un total de tres circuits diferenciats (Catalunya, Comunitat de Madrid i Comunitat Valenciana) en què nens i nenes representaran per equips als seus respectius clubs en l’innovador format de partits de 20 minuts. Està previst que en aquesta edició hi participin més de 2.500 jugadors i 270 equips de clubs de tenis de les tres comunitats autònomes.

Un format diferent

Sistema de joc diferencial:
– Torneig xpress: tot el torneig es disputa en poc més de 4 hores (de 15:00 h a 19:30 h –més informació sobre horaris)
– Durada dels partits: 20 minuts (round robin)
– Rondes: en cada ronda es disputarà 1 partit individual i 1 partit de dobles.
– Rotació dels jugadors: durant el partit, el jugador/parella que guanya el punt disputa el punt següent (màxim 2 punts seguits) i el jugador/parella que perd el punt es canvia pel seu company/parella d’equip.

Preguntes freqüents: Tota la informació »

Inscripcions gratuïtes!

Ja ha començat el termini d’inscripció per participar en les diferents fases i seus de l’Xpress Tennis Cup.
Animem tots els clubs de tenis a formalitzar la inscripció i, així, poder reservar una plaça per als seus equips.
Recordem que les inscripcions són gratuïtes i les places molt limitades. Reserva la teva plaça!
Formulari d’inscripció»

Més enllà de les pistes

A més, per motiu del torneig, es duran a terme diferents activitats. A la Fun Zone es podran provar els últims models de les raquetes Wilson, així com jugar a tenis amb les Gigant Rackets, enfrontar-se al Tritennis o posar a prova la punteria.

Un any més, Tennis Aid també estarà present en un dels estands del village. Els participants i acompanyants hi podran adquirir material com ara samarretes i polseres en benefici d’aquesta associació.

A més, els equips finalistes i guanyadors de les fases provincials i de la gran final de cada comunitat rebran material esportiu Wilson.

Seus i dates Comunitat Valenciana

I Fase provincial: Juan Carlos Ferrero – Equelite Sport Academy  (Alacant) – 30 de març
II  Fase provincial: Club Tennis Castelló (Castelló) – 27 d’abril
III Fase provincial: Club Espanyol de Tennis  (València) – 11 de maig
Gran final Comunitat Valenciana: Club Espanyol de Tennis  (València) – 12 de maig

Així ens ho vam passar en l’edició anterior!

Fes el teu equip!

T’animem a formar el teu equip i reservar, com més aviat millor, una plaça per als vostres equips.
Recordem que lesinscripcions són gratuïtes i les places molt limitades.
Formulari d’inscripció»