El Circuit de la Comunitat Valenciana arriba al seu final sent un gran èxit

València va acollir aquest cap de setmana la fase provincial de València (dissabte) i la Gran Final de la Comunitat Valenciana (diumenge) que va començar amb les proves d’Alacant i Castelló, el 17 i 23 d’octubre respectivament.

El circuit de la Comunitat Valenciana ha finalitzat i estem molt orgullosos i satisfets pels resultats obtinguts, no només per l’èxit en participació, sinó pel comportament i actitud dels clubs, així com per l’estricte compliment de les mesures sanitàries. Darrere de cada un dels nostres tornejos hi ha un equip que inverteix moltes hores perquè tot surti segons el previst, més encara amb la situació actual de la pandèmia. Tots i cada un d’ells treballen amb la finalitat que en la Xpress Tennis Cup es garanteixi la seguretat i diversió, una cosa gens fàcil.

Per aquesta raó, des de l’organització de la Xpress Tennis Cup de la Fundació Jesús Serra volem agrair a tots els clubs participants la predisposició en fer que aquest circuit de la Comunitat Valenciana continuï funcionant i cada edició se superi.

Fase provincial València

En aquesta tercera edició en el territori valencià, el Club Español va repetir com a club seu, oferint les seves magnífiques instal·lacions per a la celebració d’un torneig que, com sempre, va estar ple de grans moments relacionats amb el joc en equip, l’esportivitat i, per descomptat, el tenis. El CT Camp Bixquert, Los Monasterios, CT Las Vegas, CT Valencia, Sporting CT, Caxton College i el Club Español van ser els clubs participants en la jornada acompanyada del bon temps i una assistència que va superar els 200 participants.

Quadre d’Honor

Equips guanyadors i finalistes de les diferents categories i modalitats que van obtenir una plaça per la Gran Final de València.

Categoria Sub-10 Femenina
Guanyadores: Sporting CT

Categoria Sub-10 Masculina
Guanyadors: Sporting CT

Categoria Sub-12 Femenina
Guanyadores: Los Monasterios

Categoria Sub-12 Masculina
Guanyadors: Los Monasterios

Categoria Minitenis
Format no competitiu.
Tots els participants van rebre una medalla.

Gran Final Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana va tancar el seu circuit el diumenge, en una final emocionant i un gran nivell tenístic que va reunir als millors equips de cada categoria a les fases d’Alacant, Castelló i València.

Quadre d’Honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats.

Categoria Sub-10 Femenina
Guanyadores: CT Castellón
Finalistes: CD Tiro de Pichón

Categoria Sub-10 Masculina
Guanyadors: Club de Campo Elche

Categoria Sub-12 Femenina
Guanyadores: Club de Campo Elche

Categoria Sub-12 Masculina
Guanyadors: CT Camp Bixquert
Finalistes: Club de Campo Elche

Agraïments

Gràcies als clubs, famílies i col·laboradors, així com al Club Español de Tenis, per confiar en la realització del torneig i fomentar el tenis base i els seus valors.

Ens veiem l’any que ve!