Èxit de participació a la fase d’Alacant a la Xpress Tennis Cup

Diumenge passat 17 de novembre la Xpress Tennis Cup va aterrar a la Juan Carlos Ferrero Equelite Academy per a disputar la fase provincial d’Alacant de la 5ena Edició del Torneig. Com ja ha passat als altres anys, la participació va ser massiva, però aquest any ha estat superior.

Més de 160 nens varen participar a la competició organitzada per la Fundació Jesús Serra, del grup Catalana Occidente, demostrant que és un Torneig amb una gran acollida a Alacant des dels seus inicis. Prova d’això és que molts dels equips participants de l’última edició varen repetir l’experiència.
Tots els participants varen poder gaudir d’un dia d’emocions, diversió i, per suposat, de tenis. Aprofitant també les activitats que oferia el torneig durant els descansos, com el “Speed Ball” o una zona per a pintar les cordes de les raquetes, entre altres activitats.

6 CLUBS I 30 EQUIPS

El CAM Villenense, Club de Campo Elche, CT Monòver, CD Tiro de Pichón, CT Petrer y el JC Ferrero Equelite Academy es van citar a les magnifiques instal·lacions d’aquest últim, amb 9 pistes a disposició de la Xpress Tennis Cup. La jornada va estar marcada per un gran nivell tenístic, l’esportivitat d’aquest Esport i les ganes de gaudir de la raqueta, on els participants varen ser sempre els protagonistas.

Quadre d’honor

Guanyadors i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: CD Tiro de Pichón
Finalista: CAM Villenense

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: Club de Campo Elche
Finalista: JC Ferrero Equelite Academy

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: CAM Villenense
Finalista: Club de Campo Elche

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: Club de Campo Elche
Finalista: CD Tiro de Pichón

Categoria Minitenis
Format competitiu.
Tots els participants varen rebre una medalla

La competició continua i la propera parada és el proper cap de setmana, el 23 d’octubre, a les instal·lacions del CT Castelló, per a poder disputar la següent fase provincial de la Comunitat Valenciana.

Ens veiem a les pistes!