Finalitza amb èxit la 5ª edició de la Xpress Tennis Cup

Amb la fase provincial de Barcelona (27 de novembre) i la Gran Final de Catalunya (28 de novembre), totes dues celebrades en les magnífiques instal·lacions del Cercle Sabadellès, finalitza una edició més del Xpress Tennis Cup, marcada per la gran participació de joves tennistes. Malgrat la celebració tardorenca d’aquesta edició a causa de l’extraordinària situació viscuda enguany, el circuit ha aconseguit que més de 1400 participants gaudissin d’un dels projectes esportius més importants de la Fundació Jesús Serra.

Després de moltes jornades protagonitzades pel fred i la continuació de les mesures de seguretat i prevenció de Covid-19, s’han pogut disputar amb èxit gairebé la totalitat de les fases, amb l’única excepció de la segona jornada en la Comunitat de Madrid per les inclemències meteorològiques. Encara així, en aquesta edició s’han reprès les grans dades de participació pre-pandèmia, la qual cosa sens dubte mostra el compromís i la satisfacció dels clubs, tennistes i pares amb el torneig.

Fase Barcelona

Com és habitual Sabadell va acollir el Xpress Tennis Cup amb moltes ganes, i més de 180 joves tennistes, procedents de 9 clubs de la província, es van donar cita el dissabte per a disputar la prova pertanyent a la fase provincial de Barcelona.

El CT Sabadell, CT Olesa, RCTB, Atlètic Terrassa, CD Terrassa Hoquei, Ca Coll Torrelles, Cercle Sabadellès, Citysport i el CT Vilanova van ser els clubs que, amb els seus equips, van disputar un torneig que va destacar pel gran nivell que va poder veure’s en els partits.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/as i finalistes de les diferents categories i modalitats. Els equips finalistes i guanyadors han obtingut una plaça per a la Gran Final de Catalunya.

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: Cercle Sabadellès “B”
Finalista: Cercle Sabadellès

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: CT Vilanova
Finalista: CD Terrassa Hockey

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: Atlètic Terrassa
Finalista: Cercle Sabadellès

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: RCTB
Finalista: CT Vilanova

Categoria Minitenis
Format no competitiu
Tots els participants van rebre una medalla.

Fase final Catalunya

Els guanyadors de les diferents fases provincials de Catalunya es van donar cita el diumenge per a disputar les finals d’aquesta 5a Edició del Xpress Tennis Cup. El desenllaç del torneig va tenir com a protagonistes a més de 160 tennistes de les categories de Sub-10 i Sub-12, masculí i femení, que es van consagrar com els millors de tot el territori. Molta emoció i grans punts es van poder veure en les pistes del Cercle Sabadellès que una vegada més va ser el marc incomparable per al desenllaç de la festa del tennis que suposa el torneig.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i guanyadores i finalistes de les diferents categories i modalitats

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: CT Tarragona
Finalista: Cercle Sabadellès “B”

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: CT Olot

Finalista: CT Vilanova

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: CT Baix Empordà
Finalista: CT Reus Monterols

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: CT Tarragona
Finalista: CN Lleida

Moltes gràcies a tots i totes per formar part del circuit, us esperem a partir d’abril de 2022 amb més tennis i noves sorpreses en la pròxima edició.

Agraïment especial a Wilson com a patrocinador oficial del circuit i als diferents col·laboradors que ens han acompanyat: A-Champs, Weikis, Risi, Quely i Aquadeus.

Per a estar informat de totes les notícies sobre el Xpress Tennis Cup, no t’oblidis de seguir a la Fundació Jesús Serra!