Finalitza l’especial edició de 2020 de l’Xpress Tennis Cup al Cercle Sabadellès

Amb la fase de Barcelona (5 de juny) i la Final de Catalunya (6 de juny), totes dues celebrades a les magnífiques instal·lacions del Cercle Sabadellès, finalitza una edició de l’Xpress Tennis Cup especial, la més llarga de totes. Una edició que va iniciar al setembre de l’any 2020 i ha finalitzat al juny de 2021. Malgrat aquesta dilatació en temps, l’essència del torneig no ha variat, fins i tot, s’ha vist reforçada ratificant un cop més la importància dels projectes que promouen l’esport entre els infants per la Fundació Jesús Serra.

Tot i els diferents canvis de dates que hi ha hagut i un calendari molt comprimit, s’han disputat totes i cadascuna de les fases, amb el mateix nivell de participació que l’edició de 2019. La realització de cadascuna de les fases ha estat possible gràcies a l’adopció de mesures de seguretat i prevenció de Covid-19 per part de l’organització que han fet d’aquest torneig un esdeveniment segur, gràcies també a la col·laboració de tots els esportistes participants i les seves famílies.

FASE BARCELONA

Com és habitual Barcelona va acollir el Xpress Tennis Cup amb moltes ganes, i més de 120 joves tennistes, procedents de 6 clubs de la província, que es van donar cita el dissabte per disputar la prova pertanyent al circuit de 2020.

El CT Sabadell, el CT Olesa, el CE Laietà, al Cercle Sabadellès, el City Sport i el CT Vilanova van ser els clubs que, amb els seus equips, van disputar un torneig que va destacar per la igualtat en la majoria dels partits.

Quadre d’honor
Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats. Els equips finalistes i guanyadors han obtingut una plaça per la Gran Final

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: Cercle Sabadellès
Finalista: CT Olesa

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: CT Vilanova

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: CT Olesa

Categoria Sub-12 Mascu
Guanyador: Cercle Sabadellès
Finalista: CT Olesa

Categoria Minitennis
Format no competitiu.
Tots els participants van rebre una medalla.

FASE FINAL CATALUNYA

Els guanyadors de les diferents fases provincials de Catalunya es van donar cita el diumenge per disputar les finals de l’Xpress Tennis Cup de les categories de Sub-10 i Sub-12, masculí i femení, amb més de 180 tennistes de tot el territori. Molta emoció i grans punts es van poder veure a les pistes del Cercle Sabadellès que una vegada més va ser el marc incomparable per al desenllaç de la festa del tennis que suposa el torneig.

Quadre d’honor
Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: CN Lleida
Finalista: Reus Monterols

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: Reus Monterols
Finalista: CT Vilanova

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: CN Lleida

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: Reus Monterols
Finalista: CT Tarragona

Moltes gràcies a tots i totes per formar part del circuit i us esperem a partir de setembre de 2021 amb més tennis i noves sorpreses en la propera edició.

Agraïment especial a Wilson com a patrocinador oficial del circuit i als diferents col·laboradors que ens han acompanyat: A-Champs, Nectina, Noel, Quely, Aquadeus i Weikis.

Per estar informat de totes les notícies sobre el Xpress Tennis Cup, no t’oblidis de seguir a la Fundación Jesús Serra!