Ja està aquí la 3a edició del XPress Padel Cup

Torna la 3a edició de la Xpress Padel Cup, iniciativa de Fundació Jesús Serra.

Aquest torneig va sorgir fa 2 anys amb l’objectiu de fomentar els valors esportius, de treball en equip i diversió per sobre de la competició en els nens i nenes que juguen a pàdel.

Després de l’èxit de la seva versió tennística, el Xpress Tennis Cup, s’ha imitat el mateix format innovador: partits de 20 minuts on es suma el nombre total de jocs guanyats per cada equip, amb canvis constants de jugadors. Amb la voluntat de fomentar el pàdel base, compta amb les categories de sub-12 i sub-14.

Tant els equips finalistes com els guanyadors rebran premis del nostre col·laborador Wilson, i també es faran magnífics sorteigs de material tècnic entre tots els participants.

Un any més, a la Xpress Padel Cup estarà present l’associació benèfica Tennis Aid. Tots els assistents podran portar el material tècnic que no facin servir i depositar-lo en les caixes de Tennis Aid.

Les dates i seus on es celebraran els dos Tornejos Xpress Padel Cup són les següents:

Torneo de Madrid Torneo de Cataluña
Sede: Madrid (Ciudad de la Raqueta)

Fecha: 15/04/2023

Sede: Barcelona (Cercle Sabadellès)

Fecha: 17/06/2023

El Torneig està dissenyat per viure una festa del pàdel tant dins com fora de les pistes, oferint increïbles activitats més enllà de la competició per a tots els participants i acompanyants.

Ens veiem a les pistes!