La fase de Tarragona, afectada per les noves mesures sanitàries

Seguint les indicacions i recomanacions tant de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física com de les autoritats sanitàries, la prova del circuit Xpress Tennis Cup que es disputava el dissabte 17 d’octubre al CT Tarragona queda aplaçada, així com la resta de competicions no professionals de àmbit català. L’organització del torneig ha près aquesta decisió amb l’objectiu de col·laborar per contenir l’expansió de la Covid-19.

Segons l’evolució de la pandèmia a Catalunya en els propers dies i amb consonància al que indiquin les autoritats en el pla d’actuació, es determinarà quan es pot establir la nova data. Pel que fa a les proves d’Alacant i Castelló del proper cap de setmana (24 i 25 d’octubre, respectivament) es desenvoluparan amb normalitat seguint els protocols que es van marcar a l’inici del circuit i que ja es van aplicar a la fase de Lleida el 26 de setembre.

Agraïr als clubs participants, en especial el CT Tarragona com a club seu, la seva col·laboració i respecte amb la decisió de l’organització, mostrant total predisposició a trobar una nova data per aquest esperat esdeveniment per els nens i nenes que hi formen part.

Esperem que el compliment d’aquestes mesures, que són en benefici de tots i totes, aportin resultats positius en l’intent d’aturar el creixement de la corva de contagis de la Covid-19.