La prova de València, tot un èxit

València va acollir aquest cap de setmana la fase provincial de València (dissabte) i la Gran Final de la Comunitat Valenciana (diumenge) que va començar amb les proves d’Alacant i Castelló, el 24 i 25 d’octubre respectivament.

El circuit de la Comunitat Valenciana ha finalitzat i estem molt satisfets amb el resultat, tenint en compte la participació, el compliment de les mesures sanitàries i el grau de satisfacció mostrat pels assistents. Darrere de cada esdeveniment esportiu hi ha un equip que treballa moltes hores perquè tot surti segons el previst, ja que sempre poden sorgir imprevistos, però en la situació actual de pandèmia, poder organitzar un torneig que garanteixi seguretat i diversió no és gens fàcil.

Per aquesta raó, des de l’organització de l’Xpress Tennis Cup de la Fundació Jesús Serra volem agrair a tots els clubs participants la predisposició a fer que la fase de la Comunitat Valenciana seguís endavant i que fos un èxit en tots els sentits.

Fase provincial València

En aquesta segona edició en terres valencianes, el Club Español va repetir com a club seu, oferint les seves magnífiques instal·lacions per a la celebració d’un torneig que, com sempre, va estar ple de grans moments relacionats amb el joc en equip, l’esportivitat i, per descomptat, el tennis. El CT Camp Bixquert, el Monasterios, el CT Puig, el CT Las Vegas, l’Sporting CT i el Club Español van ser els clubs participants.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors / es i finalistes de les diferents categories i modalitats
Els equips finalistes i guanyadors han obtingut una plaça per a la Gran Final de València

Categoria Sub-10 Femení
Finalista: Club Español

Categoria Sub-10 Masculí
Finalista: Monasterios

Categoria Sub-12 Femení
Finalista: CT Camp Bixquert

Categoria Sub-12 Masculí
Finalista: CT Puig

Categoria Minitennis
Format no competitiu.
Tots els participants van rebre una medalla.

Totes les fotos aquí »

Gran Final Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana va tancar el seu circuit el diumenge, en una final plena d’emocions i d’intensitat que va reunir els millors equips de cada categoria en les fases d’Alacant, Castelló i València.

Quadre d’honor
Tots els guanyadors / es i finalistes de les diferents categories i modalitats

Categoria Sub-10 Femení
Finalista: CT Burriana

Categoria Sub-10 Masculí
Finalista: Monasterios

Categoria Sub-12 Femení
Finalista: CT Camp Bixquert

Categoria Sub-12 Masculí
Finalista: CT Puig

Totes les fotos aquí »

Agraïments

Gràcies als clubs, familiars i col·laboradors, així com a Club Español, per confiar en la realització del torneig i en les mesures de prevenció de l’Covid-19 propostes per l’organització, garantint ser un esdeveniment segur i que compleix amb les recomanacions per part de les autoritats sanitàries.

Ens veiem l’any que ve!