Las fases de Girona i Tarragona, un valor segur per al tenis base

El cap de setmana passat es van disputar les fases provincials de Girona i Tarragona de la 5ª Edició de la Xpress Tennis Cup. Com en anys anteriors, el CT Llafranc i el CT Tarragona van ser la seu d’aquesta fase del Torneig.

Més de 230 nens van participar al Torneig que organitza la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occident, demostrant que és una competició d’assistència obligatòria i gran acollida en ambdós territoris des dels seus inicis. Molts dels equips que van assistir a l’esdeveniment no és el primer cop que venen. Tenen una participació consolidada al torneig.

Girona

El CT Besalú, CT Girona, CT Porqueres, CT Olot, CT Baix Empordà i l’amfitrió, el CT Llafranc, es van citar a les magnífiques instal·lacons del CT Llafranc, amb 9 pistes a disposició de la Xpress Tennis Cup, a on es va gaudir d’un gran nivell tenística i van quedar demostrades les ganes de passar-ho bé en aquest tipus d’esdeveniments, tenint sempre el tennis com a eix central de l’activitat.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors, guanyadores i finalistes de les diferents categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femení

Guanyador: CT Girona
Finalista: CT Olot

Categoria Sub-10 Masculí
Guanyador: CT Olot
Finalista: CT Porqueres

Categoria Sub-12 Femení
Guanyador: CT Baix Empordà
Finalista: CT Olot

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: CT Olot
Finalista: CT Llafranc

Categories Mini tenis
Format no competitiu.
Tots els participants varen rebre una medalla

Tarragona

Com ja ha passat en edicions anteriors, Tarragona va tornar a ser una fase molt exitosa, tenint en compte al número de clubs i equips participants que van reunir-se al CT Tarragona, acollint fins a 31 equips de nens i nenes que van gaudir de les activitats a les zones de descans, del bon ambient, dels regals i, com no podia ser d’una altra forma, amb molt de tenis.

Els clubs participants varen ser CEE Constantí, El Catllar, CT Reus Monterols, CT Tarragona, CPT Riudoms, CST Cunit, CNT Calafell y CT Bara.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors, guanyadores i finalistes de totes les categories i modalitats:

Categoria Sub-10 Femení

Finalista: CT Tarragona

Categoria Sub-10 Masculí
Finalista: CT Tarragona

Categoria Sub-12 Femení
Finalista: CEE Constantí

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: CT Tarragona
Finalista: CST Cunit

Categoria Mini tenis
Format no competitiu.
Tots els participants varen rebre una medalla.

Recordar que a tots els campions i subcampions que us esperem el diumenge 28 de novembre a la Gran Final de Catalunya, la última cita del circuit de 2021 que tindrà lloc al Cercle Sabadellès.

Ens veiem a les pistes!