Neix la 1ª Edició del Xpress Padel Cup

Dissabte passat en el Cercle Sabadellès es va organitzar la 1a Edició del Xpress Padel Cup, un nou projecte esportiu impulsat per la Fundació Jesús Serra que sorgeix després de l’èxit consolidat de Xpress Tennis Cup i l’auge d’aquesta modalitat esportiva en els últims anys.

El torneig, igual que ja va ocórrer amb el de tennis, es va crear amb la voluntat de fomentar el pàdel basi seguint el conegut format innovador de partits xpress, on els jugadors disputen trobades de 20 minutos, després dels quals se suma el nombre total de jocs guanyats per cada equip.

La competició va comptar amb més de 40 jugadors que es van dividir en dues categories, Sub 12 i Sub 14 en modalitat mixta, de manera que en els enfrontaments van poder veure’s grans punts entre parelles compostes tant per nens com per nenes. Els clubs participants que van acudir des de diversos punts de la geografia catalana van ser el CT Lleida, Cercle Sabadellès, CP Sabadell i CSP Cunit.

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i guanyadores i finalistes de les diferents categories.

Categoria Sub-12 Mixta
Guanyador: Cercle Sabadellès
Finalista: CSP Cunit

Categoria Sub-14 Mixta
Guanyador: Cercle Sabadellès
Finalista: CSP Cunit

En nom de la Fundació Jesús Serra, agrair tant als col·laboradors com al club sedi i als clubs participants la seva predisposició i confiança per a l’organització d’aquesta primera edició, gràcies a ells és possible continuar amb el creixement dels nostres projectes esportius i seguir fomentat l’esport basi.

Esperem tornar a veure-us en la següent edició d’aquest nou Xpress Padel Cup!