Inscripció

Llegir atentament les instruccions i seguir els passos següents:

Pas 1 – Formulari d’inscripció

*El responsable de cada club serà l’encarregat de fer arribar aquest document a l’organització.

Pas 2 – Autoritzacions i compromís de responsabilitat

*El formulari l’haurà de completar el pare/mare de cada participant abans de cada esdeveniment.

Important:

• La plaça de l’equip quedarà reservada després del pas 1.
  • El club serà el responsable de fer omplir als pares de cada participant els formularis d'”Autorització per a la captació i difusió d’imatges”.
  • Els participants NO quedaran inscrits fins que l’organització no rebi l’«Autorització per a la captació i difusió d’imatges i compromís de responsabilitat Covid-19» corresponent (queda registrat inmediatament al omplir-lo).
  • El termini d’inscripció acaba el dilluns abans de cada prova, o quan s’emplenen les places disponibles (6 equips per categoria, modalitat i seu).

Normativa i FAQ:  Tota la informació »

Qualsevol dubte, contacta amb nosaltres.