La primera prova del circuit a Lleida estrena l’edició 2020 de l’Xpress Tennis Cup

CN Lleida, CT Lleida, CT Alcarràs, CT Alpicat, La Serreta TC i CT Mollerussa van gaudir d’una jornada de tennis en el que es van aplicar les mesures anti-Covid amb un alt nivell d’implicació per part de tots els participants

El torneig que organiza la Fundació Jesús Serra, del Grup Catalana Occidente, amb la inestimable col·laboració de la firma esportiva Wilson, ha començat amb la primera prova que es va disputar a les instal·lacions del CN Lleida i que ha posat de manifest que un torneig de tennis segur és possible, partint de la responsabilitat de totes les parts implicades.

Desitjant tornar a les pistes de tennis

Han participat 23 equips i més de 120 tennistes en aquesta fase de Lleida, classificatòria per la Gran Final de Catalunya que es disputarà al novembre.

La jornada va estar marcada pel vent, però les ganes de tots els i les tennistes de tornar a competir en un torneig que está subratllat en el calendari per molts d’ells, va fer que les condicions meteorològiques passessin a un segon plà, i el tennis va ser, como sempre, el principal focus d’atenció.

Tant jugadors/es com entrenadors/es van competir en equip en representació del seu club sota els valors d’esforç, treball en equip i solidaritat. A més, cada club va disposar d’una “zona de club” en la que descansaven entre partit i partit mentre es realitzaven divertides activitats com el mini ping-pong, el Drive Perfecte o l’Speed Ball, entre d’altres.

Totes les imatges i vídeos »

Quadre d’honor

Tots els guanyadors/es i finalistes de les diferents categories i modalitats (han obtingut una plaça per la Gran Final de Catalunya):

Categoria Sub-10 Femení

Categoria Sub-10 Masculí

Categoria Sub-12 Femení

Categoria Sub-12 Masculí
Guanyador: CT Mollerussa
Finalista: CN Lleida

Categoria Minitennis
Format no competitiu sense diferenciar classificació.
Tots els participants reben una medalla.

Agraïments

Agraïr la participació de tots els equips i la col·laboració del Club Natació Lleida. També destacar el suport de Wilson, A-Champs i Weikis.
Gràcies a tots i totes!