Resum i resultats Xpress Tennis Cup – Alacant

El dissabte 30 de març es va disputar la Fase Provincial d’Alacant de l’Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra a les magnífiques instal·lacions de la  Juan Carlos Ferrero – Equelite Sport Academy. L’Xpress Tennis Cup és un projecte esportiu per al tenis base, impulsat per la Fundació Jesús Serra del Grup Catalana Occident. Es tracta d’un torneig amb un format innovador, en què els jugadors competeixen en partits exprés de 20 minuts. El campionat s’adreça a nens i nenes d’entre 5 i 12 anys que competeixen per equips representant el seu club.

La Fundació Jesús Serra fomenta anualment diversos projectes (en àrees d’investigació, docència, música i poesia, activitats esportives i iniciatives solidàries), tant propis com en col·laboració amb altres Institucions, amb l’objectiu d’impulsar la tasca i el compromís del Grup Catalana Occident amb la societat.

27 equips i 180 participants

La Fase Provincial d’Alacant de l’Xpress Tennis Cup, classificatòria per a la Gran Final de la Comunidad Valenciana, va acollir 27 equips i 180 participants procedents de diversos clubs de la província. Els partits es van disputar en un total de nou pistes durant gairebé quatre hores que va durar aquesta gran festa del tennis formatiu, amb un ambient excel·lent durant tota la jornada.

En el torneig hi van participar clubs de tota la província (Equelite Sport Academy, CT petrer, CT Monòver, CT la Foia de Castalla, CD Tiro Pichón, CAM Villense i CT La Romana) i tots els participants i acompanyants van poder gaudir d’aquesta fantàstica festa del tenis formatiu.

El torneig va despertar una gran expectació amb els partits dels diversos equips participants al voltant de les pistes.

A l’entrega de premis hi van assistir Samuel López (entrenador Pablo Carreño en representació de la Juan Carlos Ferrero Equelite Sport Academy), Marina Fernández i Joel Ramírez (en representació de l’Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra).

Més enllà de les pistes

Al Village es van organitzar tota mena d’activitats: raquetes gegants, street tennis, tri-tennis, zona chill out, photocall, entrevistes als més petits, concursos de punteria, sortejos, tallers per pintar cordatge…

Wilson també va tenir un estand propi al Village, amb raquetes de test i una “ruleta boja” en què els assistents van poder guanyar fantàstics premis.

Finalment, l’associació benèfica Tennis Aid també hi va ser present amb un estand per donar a conèixer les seves activitats i amb un punt de recollida de material esportiu per fer-lo arribar als qui més ho necessiten.

Galeria

Totes les imatges i vídeos »

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diverses categories i modalitats
Cal recordar que els equips finalistes i guanyadors han obtingut una plaça per a la Gran Final de la Comunitat Valenciana

Categoria Sub-10 Femení
Guanyador: CAM Villenense ‘A’
Finalista: CAM Villenense ‘B’

Categoria Sub-10 Masculí
Finalista: CAM Villenense

Categoria Sub-12 Femení
Finalista: CAM Villenense

Categoria Sub-12 Masculí
Finalista: CD Tiro de Pichón

Categoria Minitenis
Format no competitiu sense diferenciar classificació.
Tots els participants van rebre una medalla.

Agraïments

Volem agrair la participació de tots els equips i la col·laboració de la Juan Carlos Ferrero – Equelite Sport Academy També hem de destacar el suport de Wilson, Pombel Smoothies, Nestlé Fitness, Solan de Cabras i Tennis Aid en totes les proves del circuit.
Gràcies a tothom!