Resum i resultats Xpress Tennis Cup – Barcelona

La competició destinada a fomentar el tennis entre els més petits reuneix a més de 110 infants dels clubs de tenis de tota la província (Cercle Sabadellès, CT Premià de Mar, Nou Belulla, TC Badalona, CT Olesa, CN Sant Andreu, CT Sabadell i CT Can Juli)

El diumenge 9 de juny va aterrar a Barcelona la tercera edició de l’Xpress Tennis Cup, un projecte esportiu que té com a objectiu impulsar el tenis base amb partits exprés de 20 minuts. El torneig ha irromput amb força a Barcelona amb la Fundación Jesús Serra, del Grupo Catalana Occidente, i la firma esportiva Wilson.

27 equips i 150 participants

En aquesta fase de Barcelona, classificatòria per a la Gran Final de Catalunya que tindrà lloc el proper 16 de juny, hi han participat 27 equips i 150 tenistes .

Els equips guanyadors han estat del Cercle Sabadellès en les categories sub-10 i sub-12 masculina i femenina. Tots ells competiran en la Gran Final que es disputarà al Cercle Sabadellès. Els equips finalistes i guanyadors d’aquesta fase de Lleida han rebut material esportiu Wilson.

A l’entrega de premis hi van assistir Marina Fernández i Joel Ramírez (en representació de l’Xpress Tennis Cup – Fundació Jesús Serra).

Els participants van gaudir d’una bonica jornada en què es va combinar el millor dels valors esportius, l’esforç, el treball en equip i la solidaritat en una pista de tenis.

L’aspecte lúdic del torneig és una de les claus de l’èxit. L’ambient generat converteix el torneig en una gran festa, en què a més de disposar d’un estand Wilson i Tennis Aid, els assistents han participat en activitats per a tots els públics, com ara propostes per mesurar la punteria, raquetes gegants, street tennis, tri-tennis, zona chill out, photocall, entrevistes als més petits, taller per pintar cordatge, sortejos i un gran nombre de sorpreses que fan d’aquest torneig una competició diferent i singular.

Totes les imatges i vídeos »

Quadre d’honor

Tots els guanyadors i finalistes de les diverses categories i modalitats
Cal recordar que els equips finalistes i guanyadors han obtingut una plaça per a la Gran Final de Catalunya

Categoria Sub-10 Femení
Finalista: TC Badalona

Categoria Sub-10 Masculí
Finalista: CT Sabadell

Categoria Sub-12 Femení
Finalista: CT Torelló

Categoria Sub-12 Masculí
Finalista: CE Laietà

Categoria Minitenis
Format no competitiu sense diferenciar classificació.
Tots els participants van rebre una medalla.

Agraïments

Volem agrair la participació de tots els equips i la col·laboració del Cercle Sabadellès. També hem de destacar el suport de Wilson, Pombel Smoothies, Nestlé Fitness, Solan de Cabras i Tennis Aid en totes les proves del circuit.
Gràcies a tothom!